Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har dere tenkt å ta den? Ser at folkehelseinstituttet anbefaler gravide etter uke 12 å ta den. Jeg kan få den via jobben, men jeg er bare 6+4. Må gi beskjed innen i morgen om jeg vil ta den eller ikke.
Tar ingen vaksine som gravid jeg...
Var gravid under svineinfluensahysteriet for 7 år siden også, takka pent nei da også gett
Siden du kan få den via jobben antar jeg at du er litt ekstra utsatt, og dermed kanskje burde takke ja. Du kan sikkert ta en tlf til legen først om du er usikker?
JodaStor forskjell på svineinfluensvaksine og vaksine for vanlig sesonginfluensa
Er du ikke vaksinert mot det fra før av? De aller fleste holder seg frisk med den vaksinen de fikk som barn.Tviler på at jeg tar influensavaksinen, men mulig jeg hører om kikhostevaksine. Det går så innmari mye av det i nabolaget.
Er du ikke vaksinert mot det fra før av? De aller fleste holder seg frisk med den vaksinen de fikk som barn.
Den tok ikke jeg heller da. Men tror kanskje jeg tar influensavaksinen.. Men er ikke 12 uker før i januar jeg da.Tar ingen vaksine som gravid jeg...
Var gravid under svineinfluensahysteriet for 7 år siden også, takka pent nei da også gett