Mange som har tatt den/kommer til å ta den? Noen som reagerte på den? Tok i dag siden jeg endelig er fri for antibiotika og spent på om formen preges 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok den i dag, så tror ikke det er for sent hos deg enda hellerHadde i utgangspunktet ikke tenkt det, men har ombestemt meg. Har bare glemt det littSkal høre med legen neste gang jeg skal dit! Mistenker at det kanskje er for seint å ta den nå?
Så lenge du ikke har hatt influensa så er det tidsnokHadde i utgangspunktet ikke tenkt det, men har ombestemt meg. Har bare glemt det littSkal høre med legen neste gang jeg skal dit! Mistenker at det kanskje er for seint å ta den nå?
Det store internett er ingen god kompis når det gjelder vaksinerTok den for tre uker siden. Ingen bivirkninger utenom en litt vond armHar ikke merket noen forskjell på mini heller, hun sparker og turner som aldri før
(Jeg var veldig paranoid uansett hva det store internett sa om vaksina, hehe
)
Ikke i det hele tatt! HeheDet store internett er ingen god kompis når det gjelder vaksiner![]()
Internett generelt sett er ganske skummelt når man er syk eller gravid hehe.. Det var faktisk den eneste fornuftige jeg fikk ut av første legekontroll "ikke gå på google" haha..Det store internett er ingen god kompis når det gjelder vaksiner![]()