Influensavaksine

guttemamma3

duttamor
Desemberskatter 2016
Mange som har tatt den/kommer til å ta den? Noen som reagerte på den? Tok i dag siden jeg endelig er fri for antibiotika og spent på om formen preges ;)

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt det, men har ombestemt meg. Har bare glemt det litt :p Skal høre med legen neste gang jeg skal dit! Mistenker at det kanskje er for seint å ta den nå?

Jeg tok den for snart 4 uker siden :)
Ikke noen store bivirkninger. Litt øm på stikkstedet, og en liten hevelse bare :)

Tok den for tre uker siden. Ingen bivirkninger utenom en litt vond arm :P Har ikke merket noen forskjell på mini heller, hun sparker og turner som aldri før :) (Jeg var veldig paranoid uansett hva det store internett sa om vaksina, hehe :P)

Tok den :) Øm i armen og litt uttafor i noen dager, men ikke sjuk på noen måte :)

Tok den for en måned siden, var litt støl i armen et par dager og hadde et varmt, rødt merke rundt stikkstedet en stund. :)

Tok den for et par uker siden. Var litt øm i armen et par dager, men ellers helt normal :)

Tok den for en stund siden. Merket ikke noe til den. Ikke en gang vond arm slik jeg pleier å få

Tok den for ca en mnd siden. Eneste bivirkning jeg merket noe til var at jeg følte meg litt uttafor 2-3 dager etterpå, men det kan fort ha vært vanlig "gravidtåke-uttafor-og-sliten" - men følte meg hakket mer crappy enn ellers de dagene der.

Jeg tok den for en uke siden, og merket ikke noe til det etterpå. Kun litt ømhet akkurat der jeg ble stukket, men det blir man nok med alle slike stikk, både vaksiner og blodprøver. :-)

Hadde egentlig ikke tenkt å ta den. Men jordmor anbefalte å ta den så skal ta den denne uken;)

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt det, men har ombestemt meg. Har bare glemt det litt :p Skal høre med legen neste gang jeg skal dit! Mistenker at det kanskje er for seint å ta den nå?
Så lenge du ikke har hatt influensa så er det tidsnok ;) jeg skal ha ks i kalenderuke 51 og tok vaksina på mandag

Tok den for tre uker siden. Ingen bivirkninger utenom en litt vond arm :P Har ikke merket noen forskjell på mini heller, hun sparker og turner som aldri før :) (Jeg var veldig paranoid uansett hva det store internett sa om vaksina, hehe :P)
Det store internett er ingen god kompis når det gjelder vaksiner :p

Det store internett er ingen god kompis når det gjelder vaksiner :p
Internett generelt sett er ganske skummelt når man er syk eller gravid hehe.. Det var faktisk den eneste fornuftige jeg fikk ut av første legekontroll "ikke gå på google" haha..

Back
Topp