Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var innom legekontoret for å bestille time. De sa aldri noe om at jeg burde ta den. Synd at de aldri informere om noen ting. Spurte heller ikke om jeg tok folat eller tok tran. Tenk vist jeg ikke visste at jeg skulle ta det. Synst det er dårligt gjort av et legesenter å ikke si noen ting.!
Var dama i resepsjonen jeg snakket med. Men uansett. Veldig glad for at jeg leser bv sine side, veldig mye nyttig infoLegene er ikke så flinke på det med kosthold... Min jm spør hver gang om jeg tar omega3, det er det viktigste etter folat sier hun. Ellers behøver visst de aller fleste ikke tilskudd av noe slag.
Ja det er det. Desverre kan almennleger litt om mye, men ikke mye om enkelt ting. Har du flaks så kanskje legen har dypere kunnskap om svangerskap. Men ikke alle har det. Det beste er å gå til jormor. Men legene burde absolutt informere om de grunnleggende tingene som folat og annet kosttilskudd.Var innom legekontoret for å bestille time. De sa aldri noe om at jeg burde ta den. Synd at de aldri informere om noen ting. Spurte heller ikke om jeg tok folat eller tok tran. Tenk vist jeg ikke visste at jeg skulle ta det. Synst det er dårligt gjort av et legesenter å ikke si noen ting.!
Ja det er det. Desverre kan almennleger litt om mye, men ikke mye om enkelt ting. Har du flaks så kanskje legen har dypere kunnskap om svangerskap. Men ikke alle har det. Det beste er å gå til jormor. Men legene burde absolutt informere om de grunnleggende tingene som folat og annet kosttilskudd.
Tror du kan velge om du vil gå til lege eller jormor. Det kan være litt ventetid hos jordmor husker jeg sist. Så det kan være lurt å ringe tidlig.Kan jeg gå til jordmor issteden for til lege å ta de prøvene der istedenfor i uke 12? Min lege er i permisjon så har vikarlege aldri møtt hun
Ja det er det. Desverre kan almennleger litt om mye, men ikke mye om enkelt ting. Har du flaks så kanskje legen har dypere kunnskap om svangerskap. Men ikke alle har det. Det beste er å gå til jormor. Men legene burde absolutt informere om de grunnleggende tingene som folat og annet kosttilskudd.
Var dama i resepsjonen jeg snakket med. Men uansett. Veldig glad for at jeg leser bv sine side, veldig mye nyttig info
Tok ikke sist og har ingen planer om å ta nå heller![]()