Influensavaksine

Jeg ble aldri tilbudt vaksinen når jeg var gravid. Kommer ikke til å ta den nå heller :)

Nei, har aldri hatt influensa heller.

Fikk ikke tilbud om å ta den når eg var gravid så blir ikke å ta den no heller.

Skal ikke ta den... Tror den vaksina er et økonomisk spill fra høyere makter, og ikke nødvendigvis noe som hjelper oss så veldig.. Var jo en forsker (tror han var forsker??) som gikk ut på tv i fjor og anbefalte folk å ikke ta den...

Skal ikke ta den... Tror den vaksina er et økonomisk spill fra høyere makter, og ikke nødvendigvis noe som hjelper oss så veldig.. Var jo en forsker (tror han var forsker??) som gikk ut på tv i fjor og anbefalte folk å ikke ta den...
Ja jeg tenker det samme. Og fordi samfunnet ikke skal bruke penger på at vi har sykedager.

Jeg tar den ikke utelukkende fordi jeg sjelden får influensa. Er flere år siden sist. Og influensa er ikke farlig å få, så da får jeg heller stå i det :)

Fikk ikke tilbud om det da jeg var gravid, eller noen annen gang. Får sjelden influensa, og dersom jeg gjør det får jeg bare stå i det.

Kusinen min mistet sønnen sin. Han døde av influensa.

Kusinen min mistet sønnen sin. Han døde av influensa.

Så utrolig trist! :(

Man bør være klar over at influensa kan ta liv om man er i risikogruppa. Det er flere dødsfall hvert år. Det er også meldt om økt fare for dødfødsel hos gravide som får influensa.

Back
Topp