Influensavaksine

Eg tok vaksinen mot svineinfluensa fyrste gong det var snakk om den. Grunnen min var at eg jobba på ein skule, og hadde ikkje lyst til å vera grunnen til at andre vart sjuke. Resultatet var at eg reagerte kraftig på vaksinen, og låg dårleg i fleire dagar med intense smerter i heile kroppen. Så nei, eg kjem ikkje til å ta ein einaste vaksine eg ikkje absolutt må medan eg er gravid. Meir redd for kva den kan gjera med fosteret enn kva som skjer om eg faktisk blir sjuk.

Men det er jo opp til kvar enkelt å vurdera kva ein ynskjer. Om eg ikkje hadde hatt den erfaringa frå før hadde eg kanskje tenkt annleis.

Skal ikke ta noen vaksiner nå, og ikke for fremtiden. Satser heller på å få røde hunder enn å ta mmr-vaksine (er ikke immun mot rubella).

Eg er for vaksinering. MEN ikkje når en er gravid!!!
eg tok svineinfluensavaksina mest eg var gravid sist, pga massivt press. men kommer ikkje til å ta noken vaksine no.
dessutten er influensa sessongen snart over også...

nei, kun hvis du har en grunnsykdom som gjør at det er "skummelt" for deg å få influensa. vi aller fleste tåler en influensa..

jeg tok svineinfluensavaksinen forrige gang, siden gravide var i "risikogruppe" og det var anbefalt, men jeg ble jo smittet allerede på venterommet hvor jeg skulle ta vaksinen, og dermed fikk jeg jo den før vaksinen virket..... men det gikk heldigvis bra, da, selv om det var tøft å gjennomgå den med stor mage..

Nope, har ikke tenkt til å ta den

Back
Topp