Influensavaksine?

Happyfeat

Andre møte med forumet
Hei jenter!
Har dere tatt influensavaksine og skal dere eventuelt gjøre det? Sitter her i sofaen og er sååå forkjølet! Har heldigvis ikke influsensa da.....

Jeg tar ikke influensavaksine, men tok vaksinen mot svineinfluensa sist jeg var gravid, da de anbefalte det den gangen.

Jeg tar ikke vaksiner når jeg er gravid. Dersom ikke det er livsnødvendig da!
Jeg var gravid da svineI.vaksinen ble satt, men tørte rett og slett ikke ta den..

Jeg skal ikke ta noe vaksine nei. Trenger ikke det føler jeg.

Her blir det ikke tatt noen vaksine nei! Er sjeleglad for at jeg ikke lot neg rive med av svinehysteriet, og vanlige friske mennesker tåler en liten influensarunde i ny og ne..;-) Og når jeg er gravid kan du være helt sikker på at det ikke blir sprøytet kjemisk fremstilte ting inn i denne kroppen med mindre det er livsnødvendig:-)

Jeg fikk den faktisk i dag. Jobber på legekontor så vi får inn en del influensasyke folk utover høsten nå, så da er det greit å være føre var :-) Men jeg tror ikke jeg har tatt den om jeg ikke har jobbet der nei...

Ingen vaksine her...Igjen sier jeg bare, folk var gravide før også og klarte seg supert....Vi må prøve å bli flinkere til å huske på det...Vi fyrer opp hverandre og av alt vi leser på nett og medier...God høst og litt forkjølelse får vi nok, men stol på kroppen deres :) :)

Back
Topp