Influensavaksine i DPO-land

Søskendrøm2022

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Vurderer å ta influensavaksinen i dag og fikk positiv eggløsningstest nå. Vet at det ikke er anbefalt i første trimester, men går det fint i DPO-land?

Har barn i barnehage, og tenker at det er kjekt å unnslippe influensa hvis datteren vår skulle ta med seg det hjem. Har fått så mye sykdom nå at jeg begynner å bli litt lei av å være syk hele tiden.
 
Jeg ville tatt, om jeg er gravid nå kommer jeg nok også til ta den første trimester (når vi får tilbud på jobb). De i risikogruppe får den jo i første trimester
 
Vurderer å ta influensavaksinen i dag og fikk positiv eggløsningstest nå. Vet at det ikke er anbefalt i første trimester, men går det fint i DPO-land?

Har barn i barnehage, og tenker at det er kjekt å unnslippe influensa hvis datteren vår skulle ta med seg det hjem. Har fått så mye sykdom nå at jeg begynner å bli litt lei av å være syk hele tiden.
Jeg har tatt influensavaksinen i første trimester tidligere da jeg fikk det anbefalt av legen. Tok den også i fjor og jeg holdt på med prøving da også. Tenker å ta den nå også :)
 
Back
Topp