Influensavaksine, dekket igjennom jobben? Eller ta den selv som gravid bare?

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Har fått tilbud om influensavaksinen gjennom jobb (av noen rar grunn, er badevakt) og skal jo ta den uansett.
Men siden jeg er over på svangerskapspenger så føler jeg det er litt rart å ta den igjennom jobben også :hilarious:

Hva hadde dere gjort?
Koster vell ikke noe særlig å ta den selv uansett? Husker ikke fra sist :hilarious:

Jeg hadde da tatt den gjennom jobben. Det er ett tilbud, ett gode du får fordi du jobber der.

Jeg får den gjennom jobb, men er sykmeldt. Vet ikke når jeg skal tilbake, så for min del føles det litt rart om jeg skulle dratt dit for å få vaksinen. Så jeg blir nok å betale, hvis jeg da ikke plutselig blir i bedre form og skal tilbake på jobb i nær fremtid.

Jeg får den gjennom jobb, men er sykmeldt. Vet ikke når jeg skal tilbake, så for min del føles det litt rart om jeg skulle dratt dit for å få vaksinen. Så jeg blir nok å betale, hvis jeg da ikke plutselig blir i bedre form og skal tilbake på jobb i nær fremtid.
Samme her. Så dyr er den ikke :p

Ja tror jeg bare tar den selv :) Skal høre med sjefen min, virker som alle som jobber i kommunen her får tilbud og tenker at det er jo fint å støtte opp om gode tilbud ved å faktisk bruke de og, men får se hva som blir sagt :)

Jeg hadde da tatt den gjennom jobben. Det er ett tilbud, ett gode du får fordi du jobber der.

Snakket med sjefen i dag og var vist bare for meg å ordne med legetime og ta det selv :o hahaha åh morsom suppe der ;)

Back
Topp