Influensafølelse-tegn på fødsel?

mammamia2018

Andre møte med forumet
Ble i går kveld mer og mer slapp med vondt i kropp og ledd. Har følelse av at feber/influensa kommer snikende.. Passer dårlig før fødsel Kan dette være tegn på nært forestående fødsel? Noen som har hørt at sykdomsfølelse kan være start på fødsel?

Jeg mener å ha lest det et sted, men kan ikke si sikkert... Har iallefall lest at det dessverre ikke betyr at man ikke kommer til å føde siden man er syk.... håper du slipper unna influensa altså!! :(

Ble i går kveld mer og mer slapp med vondt i kropp og ledd. Har følelse av at feber/influensa kommer snikende.. Passer dårlig før fødsel Kan dette være tegn på nært forestående fødsel? Noen som har hørt at sykdomsfølelse kan være start på fødsel?
Sniker. Jeg ble syk rett før fødsel og tenkte at det passet skikkelig dårlig og var redd for å føde og så smitte baby osv. Babyen kom i det jeg ble frisk. Lykke til :)

Influensalignende verk kan være tegn på svangerskapsforgiftning, fikk jeg hvertfall beskjed om av legen. Hvis du har hodepine og har hatt litt høyt blodtrykk bør du bestille time hos legen for sjekk.

Det trenger ikke være farlig, men en ekstra sjekk er smart

Influensalignende verk kan være tegn på svangerskapsforgiftning, fikk jeg hvertfall beskjed om av legen. Hvis du har hodepine og har hatt litt høyt blodtrykk bør du bestille time hos legen for sjekk.

Det trenger ikke være farlig, men en ekstra sjekk er smart
Hmm det er jo ikke noe særlig... Kjenner heldigvis masse liv.. Hoster også nå så er ikke bare symptomer men faktisk forkjølelse virker det som. Typisk når man har vært frisk og rask hele svangerskapet

Back
Topp