Influensa

Sumsum

Glad i forumet
Himmelbarn
Junibollene 2023
Julibarna2024☀️
Jeg har vært syk med influensa i en uke, men er heldigvis på bedringens vei. Har tatt paracet og slik unngått feber, men selvfølgelig vært ganske dårlig med hoste osv.. jeg har alltid tenkt at baby i magen tåler det fint om mor er syk, men så begynte jeg å google litt nå og ble selvfølgelig bekymret:banghead:
Hva tenker dere? Har vært på oul denne uken og baby har det tilsynelatende bra, men så kommer dumme tanker om senvirkninger osv:depressed: jeg var også hos legen og tok diverse prøver for å sjekke crp blant annet, for å utelukke at jeg trengte medisin.

Det går nok veldig veldig fint. Jeg har mer eller mindre vært syk siden dagen jeg fant ut jeg var gravid. Alt fra uvi, covid, halsbetennelse, omgangssyken, forkjølelse, høy feber, influensa og nå nettopp ferdig med bihulebetennelse med en crp på 97. Gått på tre antibiotikakurer så langt i svangerskapet, men alt har vært fint med tvillingene på alle ultralyder så har ikke stresset noe med det. Tok også masse Paracet en periode (selvfølgelig ikke mer enn det som anbefales), og legen sa det var ikke noe å bekymre seg over. Blir du veldig bekymret så hadde jeg tatt kontakt med jordmor for å høre. Jeg ble også stresset en periode da jeg ikke fikk i meg mat og ikke klarte holde på noe. Masse god bedring :Heartred

Jeg har også vært syk flere ganger under graviditeten, og lå nesten ei uke der. I første trimester tok jeg også mye paracet pga hodepine, og alle undersøkelser med doppler med jm og ul har vært kjempe fine :Heartpink

Det går nok fint :Heartbigred tror "alle" har hatt influensa denne vinteren.. jeg har ihvertfall hatt både influensa og korona, og vært helt utslått begge gangene.. Hoster fortsatt selv om det er mange uker siden influensaen..

Takk for beroligende svar:Heartred:Heartred har så lett for å bekymre meg for alt mulig.. ble nesten litt sint på meg selv for å ikke ha tatt influensavaksine, men har rett og slett ikke tenkt på det da det er første gangen jeg får det. Går hjemme om dagen og skulle tro jeg slapp unna nå også men neida. Men som dere sier så tåler spirene våre litt sykdom:)

Utrolig hvor sterke og motstandsdyktige disse små spirene er :love7
Jeg også vært syk flere ganger under svangerskap. Har også lært at det er fort gjort at noe som vanligvis ville gått over innen kort tid, kan fort bli verre og dessverre må da ty til antibiotika. Men det har gått bra for det om. Så ta vare på deg selv og prøv å ikke bekymre deg for mye :Heartred

Utrolig hvor sterke og motstandsdyktige disse små spirene er :love7
Jeg også vært syk flere ganger under svangerskap. Har også lært at det er fort gjort at noe som vanligvis ville gått over innen kort tid, kan fort bli verre og dessverre må da ty til antibiotika. Men det har gått bra for det om. Så ta vare på deg selv og prøv å ikke bekymre deg for mye :Heartred
Det er helt sant:love017 takk for det snille deg:Heartred

Nå har jeg også fått influensa :crybaby2 Satser på det går raskt over!
Så kjedelig, føler med deg :depressed: her varte den verste sykdomsperioden i 5 dager, med frysninger og vondt i kroppen. Jeg var flink å ta paracet regelmessig. Eneste som sitter igjen fortsatt er slimhoste:banghead:
God bedring:Heartred

Back
Topp