Influensa

Håndballmamma

* Lykke *
Novemberskattene 2014 <3
Påskekyllingene 2020
Hei
Flere enn meg som ligger strak ut med feber hoste og det hele?
Det ironiska var at jeg hadde time ttil ul å ta influensavaksinen i dag men den kan jeg jo bare glemme.

Så kjedelig! Jeg kjenner det klør i nese og svelg, og jeg nyser.. Så det er vel bare et spørsmål om tid før jeg får feber også:inpain:

Så kjedelig! Jeg kjenner det klør i nese og svelg, og jeg nyser.. Så det er vel bare et spørsmål om tid før jeg får feber også:inpain:
Æsj da. Håper du kommer deg unna den værste sorten. Jeg har skrantet siden fredag og burde ikke vært på jobb da. Hjemme i dag og har gity beskjed om at jeg er hjemme i morgen også

Veldig kjedelig å være syk. Jeg håper jeg ikke får det mer enn nå. Vi skal selge huset vi bor i og har visning denne uken. Kan ikke være syk da :bored:

Hei
Flere enn meg som ligger strak ut med feber hoste og det hele?
Det ironiska var at jeg hadde time ttil ul å ta influensavaksinen i dag men den kan jeg jo bare glemme.
Er det ikke litt tidlig for influensa? Har du vært hos lege?

Mannen min hadde feber, hoste og svært dårlig form forrige uke. Det viste seg å være atypisk lungebetennelse. Det kan man heldigvis få antibiotika for. Om du ikke har vært hos lege, anbefaler jeg å ta en tur.

Trodde ikke det var aktuelt å ta influensavaksine før 2.trimester? God bedring:)

Jeg har halsbetennelse, var en tur på jobb i dag, det var ingen god ide. Mannen har vært alenefar hele helgen mens jeg har spydd og liggi på sofaen :shifty: Håper du blir frisk fort!

Er det ikke litt tidlig for influensa? Har du vært hos lege?

Mannen min hadde feber, hoste og svært dårlig form forrige uke. Det viste seg å være atypisk lungebetennelse. Det kan man heldigvis få antibiotika for. Om du ikke har vært hos lege, anbefaler jeg å ta en tur.
Aldri hørt om men da skal jeg prøve å ta meg en tur:happy: hvis jeg er heldig å får time hos legen

Man kan ta den i 1. Trimester også, det varierer litt hva leger anbefaler. Her i utlandet er det normalt å ta influensavaksine når den kommer for "sesongen", og ikke avhengig av trimester.
Vi vil jo definitivt være gravide under influensasesongen, så jeg har tenkt å ta den. Får høre med fastlegen neste gang jeg er der, hva hun praktiserer:)

Jeg har halsbetennelse, var en tur på jobb i dag, det var ingen god ide. Mannen har vært alenefar hele helgen mens jeg har spydd og liggi på sofaen :shifty: Håper du blir frisk fort!
Takk :Heartred det gjør jeg også. Nå har minstetulla på 2 år fått skyhøy feber så nå blir det hjemmekos denne uka.

Tror ikke jeg få influensa, men har skikkelig vondt i halsen, snørrer og nyser, og er tung i hodet. Blir en tung uke, ja! Litt godt å se at det er flere som ikke er helt i form også :)

Back
Topp