Influensa?

blåveispiken1207

Glad i forumet
Novemberbarna 19
September To Remember
I går var jeg helt utmattet og hadde sinnsykt vondt i halebenet/bekkenet, tenkte det var fordi jeg hadde foretatt meg litt vel mye i løpet av dagen.. var helt kjørt. Våknet i dag tidlig og var like ødelagt, og det ble raskt mye verre- føles som om jeg har influensa, vondt i hodet og helt utmattet men ingen feber.. er nå bekymret for om jeg har svangerskapsforgiftning. Det har flimret foran øynene ved et par anledninger, men det skjer jo også andre ganger når jeg har vondt i hodet eller føler meg dårlig.. noen med erfaring med dette?
 
I går var jeg helt utmattet og hadde sinnsykt vondt i halebenet/bekkenet, tenkte det var fordi jeg hadde foretatt meg litt vel mye i løpet av dagen.. var helt kjørt. Våknet i dag tidlig og var like ødelagt, og det ble raskt mye verre- føles som om jeg har influensa, vondt i hodet og helt utmattet men ingen feber.. er nå bekymret for om jeg har svangerskapsforgiftning. Det har flimret foran øynene ved et par anledninger, men det skjer jo også andre ganger når jeg har vondt i hodet eller føler meg dårlig.. noen med erfaring med dette?

Jeg har villet kontakte sykehuset/fastlege/jordmor og fått en måling av blodtrykk og en sjekk av urin, for å utelukke svangerskapsforgiftning snarest mulig, føden er kanskje den som det går an å komme inn fort til. Ring dit, fortell dem at du har hodepine og flimring foran øynene og at du er redd for svangerskapsforgiftning, så vil de ta deg inn med en gang. Svangerskapsforgiftning kan forverre seg raskt, så best å ikke ta noen sjanser. Jeg hadde selv alvorlig svangerskapsforgiftning sist svangerskap så vet hvor skummelt det kan være. I dette svangerskapet har jeg fått streng beskjed om å ha veldig veldig lav terskel for å ta kontakt med føden og få en sjekk. Man kan selvsagt ha influensa og være uggen også, men ikke ta noen sjanser og vær på den sikre siden og ring føden!
 
Helt enig med Snuffifluffi. Viktig å ta kontakt, slik t de som har erfaring og kompetanse svarer på hva dette kan være, heller enn å spørre noen her. Håper det går bra med deg!
 
Back
Topp