Influensa

Electra07

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Kommet meg hjem fra legen, endte med pencillin og sykemelding ut uka.... influensa og mulig lungebetennelse på gang... blææ!! Føler at noen har trygd meg og spyttet meg igjen... typisk min flaks at når mannen er i Nordsjøen og jeg er alene hjemme med ei på 2 som heller ikke er helt i form for tida så blir jeg sjuk, hoste, feber og verk i hele meg i tillegg til alle gravidvondtene... mennene kan si hva de vil om manneinfluensa, men skikkelig gravidinfluensa er ikke så gøy den heller!! Måtte bare klage litt siden jeg ikke har noen her hjemme å klage til :P

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Åh, føler med deg! Jeg har hatt den gravidinfluensaen og det var bare så vidt jeg klarte å ta vare på meg selv! God bedring, håper dere blir friske fort!

Masse god bedring til deg og jenta de:)
Jeg og Mannen fikk influensan rett før helga å er gla det er over nå :p Håper det ikke blir noe mer på en stund nå!

Masse god bedring.. Ikke kjekt med flynsa. Og iallfall ikke når man er alene med barn. Vet hvordan det er å være gressenke.

Uffa..... God bedring! :-)

Tusen takk <3 prinsessa er i seng, og har vært utrolig snill og tålmodig med mammaen sin i ettermiddag <3 heldigvis :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Huff da :(
Masse god medring til dere begge to :)

Huff da, god bedring! :)

Back
Topp