Influensa!! :/

Kh89

Elsker forumet
Jadda, nå har samboer vært syk og sengeliggende i ei lita uke, og jeg trodde virkelig at jeg skulle slippe unna. Men neida.. Kjente det på formen i går kveld da jeg var på jobb, og natta har vært helt grusom. Hosta masse, vondt i hodet, har vondt i hele kroppen og fryser og svetter om hverandre.
Hvordan er det med "medisiner" når man er gravid? Er det greit å ta paracet og hostesaft å sånne ting? Har ikke tatt noen ting, men jeg er vel kanskje litt overhysterisk? ;p

Hostesaft er jeg litt usikker på (men det står der helt sikkert noe om på pakkningsvedlegget)
Paracett kan du ta,men ikke ibux. :)
God bedring,og satser på at det ikke er noe langvarig du har fått! :)

Uff, stakkar deg! Masse god bedring, håper formen kommer seg raskt. Paracet går helt fint å ta, og jeg vet Solvipect hostesaft går greit under svangerskapet. Det måtte jeg selv ty til tidligere i vinter.

Overskriften sier "influensa" og det er gjerne forbundet med langvarig feber og du er gjerne ikke helt frisk igjen på 14 dager, og hvis du har det så tror jeg at jeg hadde ringt legen og hørt hva du skal/kan ta. For det er ikke bra med høy feber over lengre tid. Men det høres ut som kjæresten din har hatt en kraftig forkjølelse, og jeg fikk beskjed av min lege etter en kraftig forkjølelse i romjula at så lenge jeg ikke har høy feber er ikke en vanlig forkjølelse farlig og man trenger ikke å ta medisiner. 

Back
Topp