influensa!

Mrs b

Forumet er livet
VIP
noen som har noen gode råd mot tett nese og vond hals?hvet ikke hva jeg kan ta av c-vitaminer ol nå som jeg er gravid!

det har jeg prøvd å det hjalp ikke...ikke helt iallefall[:D]

så jeg må sende mannen på apoteket etter c-vitaminer å kamille te!man får gjerne ikke det på apoteket men..[:D]

tank you gys!snufs![X(]

C - Vitaminer selger di joh på butikken også, Såh du kan joh få både te og C - Vitaminer der...... [:D]

Smør tigerbalsam rundt nese og utover kinnene,la det sitte på å virke...
Dette frisker opp,gjør det over noen dager- så skal du se du blir fortere frisk![;)]
Med tett nese,har jeg nå erfart det at det er lettere å rense opp med saltvannsblanding enn nesespray!
Så det er mine tips...[:)]

Nesesprayen Zymelin kan brukes av gravide. Skjønner hvordan du har det! Har vært forkjølet omtrent sammenhengende siden jeg fant ut at jeg er gravid, har bestilt legetime for å sjekke om jeg har utviklet en allergi eller noe, for jeg blir jo aldri frisk.

så dum jeg er...slår meg på panna![:D][:D]

samme er det med meg....bruker zymelin nesespray og tuxi hostesaft....var hos legen i går og fikk pencilin....god bedring:)

Lag sterk kamillete og innhaler den. Ta et håndkle over hodet og stå over kjelen. Har du litt tålmodighet hjelper det masse. Jeg pleier ofte å gjør det når jeg kjenner at en bihulebetennelse er i anmarsj. Står 20-30 minutter sånn bare avbrutt av mange snytepauser[;)]
Etterpå føler man at hodet er kvitt mange kilo snørr[:D]

aaah det hørtes deilig ut[:D]

Back
Topp