Influensa vaksine

:)Solsikke:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Januarlykke 2019
JuniJubel2021
Skal dere ta den?

sa egentlig nei men siden jeg testa positivt ble jeg usikker... får tilbud å ta den på jobb... er det greit å ta den på jobb, er i første trimester i tilfelle

Jeg skulle og egentlig ta den nå i november. Men snakket med legen og han anbefaler at jeg ikke tar den i første trimester. Usikkert om jeg tar den senere, pleier å ta den hvert år pga medisiner som demper immunforsvaret mitt. Men ettersom jeg mest sannsynlig må slutte eller endre på medisinene pga graviditeten så må jeg se hva legen anbefaler ift å ta den senere eller ikke:).

Jeg skulle og egentlig ta den nå i november. Men snakket med legen og han anbefaler at jeg ikke tar den i første trimester. Usikkert om jeg tar den senere, pleier å ta den hvert år pga medisiner som demper immunforsvaret mitt. Men ettersom jeg mest sannsynlig må slutte eller endre på medisinene pga graviditeten så må jeg se hva legen anbefaler ift å ta den senere eller ikke:).
Det gjør jeg også! Kan jeg spørrre hvilken medisin du bruker?

Takk da skal jeg ikke ta den på jobb er ikke i 2 trimester til den gis da... har ikke tenkt på hvorfor de skriver at den er anbefalt for 2 og 3 trimester og det ikke står 1 trimester

Har vært veldig i tvil om jeg skal ta vaksina. Men etter å ha lest på Fhi sine sider og pratet med legekontoret her har jeg valgt å ta den nå i første trimester siden jeg er helsepersonell.

Vedlegg

• Screenshot_20201023_204818_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201023_204818_com.android.chrome.jpg
    30 KB · Visninger: 7
Usikker ennå..

Back
Topp