V VenterPå Forelsket i forumet 15 Mar 2013 #1 Noen som har hatt influensa uten feber?jeg har hodepine,kaldsvetter,varm og kald om hverandre og generelt kroppsvondt,men har ikke feber..
Noen som har hatt influensa uten feber?jeg har hodepine,kaldsvetter,varm og kald om hverandre og generelt kroppsvondt,men har ikke feber..
LiLo90 Andre møte med forumet 15 Mar 2013 #2 Nettop hatt en runde med det! Ingen feber. Veeldig forkjølet og de samme plagene du har. varte heldigvis bare en ukes tid
Nettop hatt en runde med det! Ingen feber. Veeldig forkjølet og de samme plagene du har. varte heldigvis bare en ukes tid
Miidra Lille M.M.M. 15 Mar 2013 #3 Ja har mange ganger hatt influensa uten at jeg får noe utslag når jeg måler feber^^
baby27 Glad i forumet MAI 2013 15 Mar 2013 #4 Influensa er å ha bakterier som er virus, går over av seg selv. Hvis det blir infeksjon, må mån ha antibiotika. Så bare hvil og god bedring
Influensa er å ha bakterier som er virus, går over av seg selv. Hvis det blir infeksjon, må mån ha antibiotika. Så bare hvil og god bedring