Influensa symtomer

Nå føler jeg meg plutselig veldig nye bedre så angrer nesten på timen.. Men tror jeg skal sjekke dette opp likevel.. Jeg tror kanskje jeg har noe vitamin mangler el noe også.. Greit å få sjekka:)
Går ofte litt opp og ned ved problem med bihulene. Lykke til hos legen:)

Går ofte litt opp og ned ved problem med bihulene. Lykke til hos legen:)
Har vært der nå:) ble sjekka for alt mulig.. Tappet 4glass med blod for å sjekke vitaminer og mye sånt.. Bihule betennelse flere steder og beskjed om å skylle med saltvann:) da har jeg i en alder av 28år tatt min første blodprøve.. Å med sprøyte skrekk er jeg så stolt av meg selv.. Litt lavt blodtrykk så fikk beskjed om å drikke farris og salt mat:)

Har vært der nå:) ble sjekka for alt mulig.. Tappet 4glass med blod for å sjekke vitaminer og mye sånt.. Bihule betennelse flere steder og beskjed om å skylle med saltvann:) da har jeg i en alder av 28år tatt min første blodprøve.. Å med sprøyte skrekk er jeg så stolt av meg selv.. Litt lavt blodtrykk så fikk beskjed om å drikke farris og salt mat:)
Oi, godt jobba! Du må jo ha vore veldig frisk da som har unngått blodprøve så lenge:) Det hjelper også med damp for å løse opp i bihulene, varm dusj og drikke varm drikke:)
God bedring:)

Oi, godt jobba! Du må jo ha vore veldig frisk da som har unngått blodprøve så lenge:) Det hjelper også med damp for å løse opp i bihulene, varm dusj og drikke varm drikke:)
God bedring:)
Her aldri tatt det før har bare tatt stikk i fingeren:) men nå har jeg gjort det også:) stolt stolt.. Hehe høres helt rart ut.. Litt sprøyte skrekk så.. Skyller med lunka vann med salt i:)

Back
Topp