Influensa symtomer

truelove

Lykkeliten
Jeg føler meg så vanvittig dårlig omdagen( ikke meninga å klage) men jeg er ikke gravid.. Men jeg har ingen energi når jeg kommer hjem fra jobb.. Virker som alt blir tappa på jobb.. Jeg vil sø gjerne fungere hjemme også.. Men akkurat nå er det ett ork. Jeg har aå vondt i hode.. Kroppen er generelt slapp.. Værker fra nesa og opp i hode:/ varm og kald om hverandre og føler meg bare dårlig.. Bestillt meg legetime etter mye att og frem med legekontoret( forbanna firkanta greier) men fikk den ikke før på fredag.. Noen som vet hva det kan være?! Hjemme fra jobb i dag, morgen og fredag.. Og måtte dra fra jobb i går..

Kan høres ut som influensa

Ja, det kan vera greit å sjekke uansett. Prøv å ta 400mg Ibux kvar 4-6 time for å unngå at det utviklar seg til bihulebetennelse. God bedring:)
Nå føler jeg meg plutselig veldig nye bedre så angrer nesten på timen.. Men tror jeg skal sjekke dette opp likevel.. Jeg tror kanskje jeg har noe vitamin mangler el noe også.. Greit å få sjekka:)

Kan værr influensa eller bihulebetennelse hvis du har feber. Hvis ikke du har feber så kan det være tettr bihuler. Masse god bedring:)

Bruk nesespray hvis du e tett i nesa.
Det va min øre-nese-halslege sin klare tale til meg. Dette for å unngå å få bihulebetennelse.
Damp er også god på bihuler. Kok opp en kasserolle med vann og dekk til med en håndduk over hodet ditt mens du står med ansiktet over dampen. stå i 10 min og pust med nesa. Trur e brukte salvie-te i vannet. Må granske hukommelsen på det.

Føler meg bedre i kveld.. Men trykker veldig i panneområdet.. Så redd legen ikke finner noe i morgen.. Men jeg får i det minste sjekka meg siden jeg har gått å hangla med så mye nå o så lang tid..

Back
Topp