*influensa syk*

Lillehjerte3

Betatt av forumet
går å føles ut som om jeg har influensa! sikkelig slapp å vondt i hode, veldig tett i nesen!
og i bi-hulene! var i bryllup i helgen å om søndagen føltes det ut som om jeg var sikkelig fyllesyk!
håper det går over snart, for Lille man på 1år går hjemme med meg, å vi har permisjon til August sammens å kjenner at dette blir tung om kjære ikke går ut i ferie snart! tips å råd takes mot med takk :D

Huff, så kjedelig at du ikke føler deg iform

Er hjemme med en liten gutt på 1 år her også, men formen er heldigvis fin. Litt kvalm innimellom, men han er så flink å leke seg alene at det går fint å legge seg litt på sofaen og slappe av. Du har ikke litt familie eller venner som kan hjelpe dere litt da ?
Håper du føler deg bedre snart

har hatt akkurat det samme i over en uke nå... våkner hver morgen, helt tett i nesa, vondt i hodet, hoster og snørrer hele dagen! Frysetokter og heteslag om hverandre... Skikkelig irriterende!  er ikke en person som blir ofte syk, og pleier å bli ganske fort frisk igjen visst jeg blir syk så dette er nok noe graviditetsgreier tror jeg.... huff! Håper det gir seg for oss begge snart! 

Masse god bedring, ikke godt å føle seg i så dårlig form :/ Her er det trøtthet og kvalme innimellom, og tett nese. Ikke bare bare å ta vare på en 1-åring om dagen nei, kjenner til det ;p

jeg var syk uken før jeg testet positivt, begge gangene, så det kan kanskje være noe graviditetsgreier, ja.. håper det går over fort!! :) prøv å få hvilt mest mulig :)

Takk=) Lille gulle mitt er i TRASS alderen! hehe han var til mormoren  sin i helga å jeg føler han blir bare verre av å være der for mine 2 brødre på 6 og 8 leke slåss å han har nå begynnt å ta etter med slåing å  kliping :s så vi prøver alt nå, for han får ikke så å klip noen andre med samme problemet?

Back
Topp