Influensa og sykehus:(

Anili

Forelsket i forumet
Ble veldig dårlig tirsdag kveld etter å ha tatt influensavaksine samme dag, trodde først det var en reaksjon på vaksina men nå viser det seg at det nok er en ekte influensa jeg har fått:confused: Var nok allerede smittet når jeg tok vaksinen. Har vært ordentlig dårlig med feber etc, dro til fastlegen i går som sendte meg på sykehuset. Så nå ligger jeg her koblet til et drypp, de vil beholde meg noen dager for å passe på at jeg får nok væske og næring.

Er mye bekymret for lille i magen, hoster jo så jeg ser mannen med ljåen og er redd det skal påvirke. Men legene forsikrer meg om at den ikke tar skade, håper de har rett:wideyed:

Å nei..masse god bedring. Bra at du er i god hender nå. Jeg håper du blir frisk snart, klem ❤

God bedring! :)

Syntes det hørtes ut som influensa (det du beskrev sist uke ja) som jeg selv akkurat har hatt... Over 14 dager tok det fra det brøt ut til jeg følte meg frisk.

Godt du går hjelp på sykehuset og hostingen er nok bare god trening for magen <3 selv om det til tider kan føles som man går av på midten.

Takk dere:) Har hatt det litt bedre i dag, tror det har hjulpet med all væsken (og litt glukose) jeg har fått intravenøst.

Krysser fingrene for en natt med litt mindre hoste enn den forrige...

Trenger litt råd her...fikk fra hjem fra sykehuset søndag, feberen var borte og hosten har nå i løpet av uka blitt stadig bedre. Men fra ca onsdag stoppet liksom tilfriskningen opp, har vært veldig slapp og sovet mye. Og i går ble jeg fryktelig kvalm, kastet opp flere ganger på kort tid og var virkelig elendig. Spyingen roet seg, men har vært kjempekvalm siden. Våknet i natt og kastet opp...

Skjønner ikke hva det er som skjer, har jo hatt en del svangerskapskvalme men det har jo roet seg veldig. Og aldri vært sånn at jeg spyr mange ganger om dagen:/ Kan det være en "ettervirkning" av influensaen? Snakket med en lege på telefon i går, han hadde ingenting å komme med, bare "se det an". Problemet er at jeg ikke får i meg særlig med drikke, blir bekymret for lille....

Høres ut som du har fått det viruset som herjer her i Bergen. Ligner veldig på influensa. Først får man høy feber, og når man tror man er på bedringens vei kommer kvalme og oppkast.. Er ekstremt smittsomt dette viruset, over halvparten av elevene på skolen til eldstemann er syke..

Men jeg pleier alltid å bli kvalm med oppkast når jeg har influensa.. Er helt vanlig mener jeg..

God bedring!! <3

Hadde det samme for ca tre til fire uker siden. Var kjempe bekymra for spiren men alt ser fint ut :)

Back
Topp