Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Rakk influensavaksinen rett før jeg ble gravid, og tar 3. dose koronavaksine om en ukeSkal dere ta begge vaksinene?
Tok 3. koronavaksine i går, og tenker å prøve å få tatt influensavaksina i nesteuka.
Noen som vet om influensavaksina vanligvis gir mye bivirkninger?
Blir alene med 5-åringen til uka, og formen er ikke formidabel i utgangspunktet hehe
Ikke som jeg har lagt merke til hvertfall, men mulig jeg har vært heldig?!
Håper jeg slipper unna bivirkninger!Tok 3. koronavaksine i går, og tenker å prøve å få tatt influensavaksina i nesteuka.
Blir alene med 5-åringen til uka, og formen er ikke formidabel i utgangspunktet hehe

Tok 3. koronavaksine i går, og tenker å prøve å få tatt influensavaksina i nesteuka.

Fikk ingen bivirkninger. Litt sår arm om jeg la meg til å sove på venstre side, men det var detTok 3. koronavaksine i går, og tenker å prøve å få tatt influensavaksina i nesteuka.

Hmmmm, det høyrest veldig rart ut!Jeg fikk beskjed fra jordmor at de har nett fått noe nytt skriv fra fhi at gravide ikke skal ta 3.dose og at 2 er nok?! Så jeg skal ikke ta 3.dose
Ja hun nemnte det ikkje hadde noe for seg om st vi fikk bedre beskyttelse men at booster var for å ikke smitte videre… og at sa var 2 doser nok. Fikk ingen helsegevinst for mor og barn p ta en tredje dose veldig rart når mange andre tarHmmmm, det høyrest veldig rart ut!Står ingenting om dette på FHI sine nettsider… Eg får tett oppfølging på føden på Rikshospitalet og der var dei iallfall tydelege på at dei anbefaler alle gravide å ta boosterdose / eller dose 1 og 2 for dei uvaksinerte. Hadde vore interessant å sjå dette skrivet…