Influensa i bhg

stjernelys

Glad i forumet
Jepp, da har den kommet.....ikke bare i bhg men på avdelingen også[&:]

Får håpe de som ønsker vaksinen og som ikke er i risikogruppene rekker å ta den. Vurdere å holde sønnen hjemme noen dager nå.

Flere som har storesøsken med influensa i bhg el på skolen?

jeg syns det er så vanskelig å vite hvor "hysteriske" vi behøver å være rundt dette...

Skal ærlig innrømme at jeg har vurdert det ene og det andre, men jeg har ikke gjennomført noe tiltak enda (bortsett fra ekstra håndvask og spriting) for om man skal ta barna ut av skolen eller barnehagen, hvor lenge skal man liksom holde barna hjemme??

Nå har svineinfluensaen kommet hit..
Sønnen min ligger rett ut.. Han er 6år.
Han var det 6 tilfelle på skolen sin foreløbig... Var visst mange som var borte.
Håper minsten ikke blir syk også.. [&:]

Den har ikke kommet hit heller enda.. Som vi vet hvertfall.... (Mye annet som går da...)

Vet ikke helt hvordan vi skal løse det...om det kommer før vaksinen. Å ha de hjemme er jo att alternativ men tror de kommer til å gå på veggen! [8D]

Har bestemt meg for at vi skal ta vaksinen.
Og da tenker jeg egentlig mest for å spare de som influensaen er direkte farlig for, små barn og risiko gruppen. Aileen ville jo vært i risiko gruppen om hun hadde fått leve og jeg vet at jeg hadde satt pris på om andre hadde vaksinert seg slik at det hadde vært minst mulig sjanse for at hun skulle fått det... for alvorlig syke hjertebarn er jo ganske utsatt..

Oliver er syk, men aner ikke om det er influensa eller svineinfluensa...
Han har feber, snørrete og litt hoste. Men i fin form!

Back
Topp