Influensa, farlig for fosteret?

Lille Mollå

Forelsket i forumet
Har fått influensa! Mener å ha lest at influensa (ulike virus) kan være farlig for fosteret i første trimester!
Kanskje det er feberen de mener er farlig?!

Hvis det stemmer kan vi jo bare grave oss ned de første mnd![;)] Det er jo ikke lett å unngå den når den først er kommet blant venner og familie. Og dette har vel skjedd i århundrer før oss.

Vet dere noe om at influensa virus kan være farlig for fosteret i første trimester?

Tror ikke du skal tenke så nøye på det, får man influensa så får man det. Eneste man kan gjøre er å forsøke å unngå å få det ved håndhygiene og å unngå mye kontakt med syke[:D]

Den svineinfulensaen var vel anntatt farlig for gravide. Vet ikke hvordan den er katigorisert nå i ettertid, var vel mye med den som ikke var så skummelt som først anntatt...

Men en vanlig infulensa mener jeg ikke skal være noe farlig. Bare pas spå å få inn nok veske når feberen herjer og bruk paracet, ikke ibux!!

Jeg vet ikke hvordan det er med en vanlig influensa.
men, jeg mistet spiren min da jeg fikk svineinfluensaen (ikke for å skremme deg) men det var veldig veldig tidlig i sv.skapet.

*lister meg ut igjen*[8D]

Back
Topp