Jeg har klart å bli syk, ikke fordi jeg er ute å tråkker, men samvoer jobber jo og har så fint komt hjem og snakket om folk på jobb som føler de begynner å bli syke 
I går begynte det med at jeg kjente meg litt små uggen som i at jeg brygget på noe, og iløpet av kvelden så ble jeg skikkelig tett i nesen. Og tett i pappen
tok 2 paracet utover kvelden, siste før jeg la meg, for sikkerhetsskyld.
Er bedre i dag, men er jo litt sånn urv i kroppen enda, og fortsatt er en av neseborene mer eller mindre tett. Men hvordan skal jeg vite om dette er influensa eller forkjølelse? Er jo ikke bra å ha influensa når man snart er 33 uker
selvom jeg har jo ikke feber eller noe da...

I går begynte det med at jeg kjente meg litt små uggen som i at jeg brygget på noe, og iløpet av kvelden så ble jeg skikkelig tett i nesen. Og tett i pappen
tok 2 paracet utover kvelden, siste før jeg la meg, for sikkerhetsskyld.Er bedre i dag, men er jo litt sånn urv i kroppen enda, og fortsatt er en av neseborene mer eller mindre tett. Men hvordan skal jeg vite om dette er influensa eller forkjølelse? Er jo ikke bra å ha influensa når man snart er 33 uker
selvom jeg har jo ikke feber eller noe da...