Infeksjonen etter MA

K

Krokodille

Guest
God ettermiddag.

Jeg har ett spørsmål. Fant for litt siden ut at Jeg var gravid. Dessverre ingen hjerteslag så måtte inn på en MA. Vi prøvde først med tabletten, uten hell endte det opp med en utskraping.

Jeg hadde minimalt med blødning i ettertid. Derrimot var/ er det brunt, nesten svart utflod som kommer, å det er så vidt jeg tørr å løfte bena mine pga en enorm illeluktende lukt som kommer.

Har en del smerter enda, som kommer å går.

Noen som har tips, til hva dette kan være? Burde jeg oppsøke lege? Tenker dette kan være en del av " opplegget" samtidig som jeg er redd det kan være en infeksjon.
 
Du sier ikke noe om tidsaspektet, men dårlig lukt og svart blod (= gammelt blod) er vel ganske synonymt med å komme seg til lege. Vanligvis står feber sammen med infeksjon, men dette må du få undersøkt uansett!
 
Du sier ikke noe om tidsaspektet, men dårlig lukt og svart blod (= gammelt blod) er vel ganske synonymt med å komme seg til lege. Vanligvis står feber sammen med infeksjon, men dette må du få undersøkt uansett!

Huff ja Det glemte jeg helt.
Har hatt lett feber 37.9-38.1 dette har gode seg, men ofte feberfølelse og generelt dårlig form.

Var 13uker på vei, 3 uker siden jeg var innlagt på hospitalet. (26/02)
 
Huff ja Det glemte jeg helt.
Har hatt lett feber 37.9-38.1 dette har gode seg, men ofte feberfølelse og generelt dårlig form.

Var 13uker på vei, 3 uker siden jeg var innlagt på hospitalet. (26/02)
Dra til lege med en gang,legevakt hvis du ikke allerede har vært. Infeksjoner i underlivet er ikke til å spøke med. Trist å høre om din ma. ❤
 
Jeg fikk infeksjon i livmoren etter en ma. Husker ikke hvor mange dager etter tablettene, men det begynte med økende feber en kveld, dagen etter mer feber og vondt i magen, reiste meg fra sofaen for å gå på do og da «brast» noe og begynte å blø kraftig fra underlivet. Mage smertene ble verre og verre, fikk komme først i køen på legevakta, og ble sendt rett til sykehus hvor de tok en utskraping og jeg fikk antibiotika intravenøst.

Er du usikker, så snakk med legen din!
:)
 
Hei alle.

Tusen takk for alle lykkeønskninger. Det var en infeksjon ja, men gikk heldigvis bra ❤️ sliter fortsatt med litt smerter, men jeg overlever.
 
Back
Topp