Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk !Ble innlagt 11 dager etter fødsel. Lå der 1,5 dag. Men jeg ringte det øyeblikket feberen kom så fikk behandling ganske kjapt!god bedring!
![]()
Huff, stor rift er ikke godt..!Ja, hadde det under og etter fødsel. Hadde rundt 300 i crp, så ikkje like mykje, men den stiger jo fort om du har gått uten behandling. Eg fekk behandling allerede under fødsel og kom meg fort, og fekk intravenøs antibiotika kun i eit par dagar, så kunne eg gå over på tabl, og formen var ikkje så verst (eller så merka eg det ikkje så mykje sia eg hadde så mykje smerter etter STOOOR rift)
Mini fekk også antibiotika iv på barneklinikken dei første dagane, men han vart aldri sjuk heldigvis!
Kan ta litt tid om dei ikkje finn rette antibiotikaen også, eller kanskje du må ha fleire enn ein type. Men du er nok i beste hender, så du får berre ta tiden til hjelp. Masse god bedringHuff, stor rift er ikke godt..!
Jeg merka jeg begynte å bli dårlig mandag, tirsdag var jeg hos lege og gu. Med ul . Der fant de ut av crp. Så da var det rett inn å legges inn.
Har så høy feber, som går opp og ned. Virker som det tar litt lenger til å knekke det her.
Hvordan går det ? håper du er blitt bedreTakk![]()