Infeksjon? Betennelse?

Anna95

Forelsket i forumet
Junispirene24❤️
Jeg har i ca 2 uker hatt smerter i korsryggen, og tenkte i starten at det var bekkenet. Nå de siste dagene har jeg hatt store smerter i livmora, og oftest rundt høyre eggstokk. Så vondt at jeg våkner av smertene og vrir meg. Jeg har også blødd litt av og på i 3 dager, men ikke sammenhengende eller nok til å være en SA. Var hos legevakt i går, men fikk ikke hjelp siden de så at jeg skulle på UL i dag.. De nevnte enten SA (men trodde ikke det) eller sporblødninger. De mente at smertene i korsryggen ikke hadde sammenheng med blødningene.

Når jeg tenker tilbake så har jeg tatt biopsi av livmora i juni, og har spekulert i om det kan være en infeksjon eller betennelse :banghead: ufattelig vondt gjør det hvertfall innimellom. Gleder meg til å få svar på sykehuset senere i dag
 
Lykke til på ul :Heartred
Håper alt ser bra ut!

Har du målt hcg iløpet av svangerskapet?
 
Lykke til!
 
Takk, det gikk ikke så bra i dag.:( Det var en MA og de anslo at embryoet hadde sluttet å utvikle seg allerde uke 3 eller 4.
Dette tenkte jeg egentlig på sist UL for to uker siden, da jeg mente embryoet burde vært større..

Nå har jeg fått et lass med tabletter og en sykemelding :crybaby2 så da takker jeg for meg og melder meg ut av februargruppa
 
Takk, det gikk ikke så bra i dag.:( Det var en MA og de anslo at embryoet hadde sluttet å utvikle seg allerde uke 3 eller 4.
Dette tenkte jeg egentlig på sist UL for to uker siden, da jeg mente embryoet burde vært større..

Nå har jeg fått et lass med tabletter og en sykemelding :crybaby2 så da takker jeg for meg og melder meg ut av februargruppa
Ånei, så ufattelig trist å høre! Masse gode klemmer, og lykke til framover :Heartred
 
Så utrolig trist :( :Heartred
Sender deg medfølelse og gode tanker! Er helt forferdelig å miste :Heartred
 
Ånei, føler sånn med deg. For en grusom beskjed å få:crybaby2
 
Takk, det gikk ikke så bra i dag.:( Det var en MA og de anslo at embryoet hadde sluttet å utvikle seg allerde uke 3 eller 4.
Dette tenkte jeg egentlig på sist UL for to uker siden, da jeg mente embryoet burde vært større..

Nå har jeg fått et lass med tabletter og en sykemelding :crybaby2 så da takker jeg for meg og melder meg ut av februargruppa
Så trist!! Sender mange gode tanker og klemmer din vei ♥️♥️ :sorry: :love017 er utrolig vondt å miste og en MA føltes for meg ekstra urettferdig og vondt... Håper du har gode folk rundt deg som tar godt vare på deg! Og hvis du trenger å blåse ut følelser eller hva som helst så er vi en god gjeng på forumet "vi som har mistet" som støtter hverandre i dette. Hadde også termin i februar og mistet i MA for litt over 3 uker siden nå.
 
Så lei for det! Ta vare på deg selv og lykke til videre :Heartred
 
Back
Topp