Infeksjon øre ??

liten prins juni 17♥♥

Gift med forumet
Mannen min opererte utenstående ører i desember i går hadde han hovent øre og idag når vi sto opp var senga full av puss. Han har veldig vondt og hovent. Virker som øret ekploderte kan vi dra på legevakta for sånt ?

Jeg synes dere kan kontakte legevakta ja. Ring dem

:)

Uffda, hørtes ikke godt ut. Men er jo en stund siden operasjonen, så virker jo ikke helt bra! Ville nok gått på legevakten i dag ja!

Ja d er jo en stund siden. Så d skulle jo ha vært bra. Ja vi skal ta en tur nå :) :)

Legevakt er lurt hvis dere ikke kan rense det selv :) pusset må vekk, ellers blir det bare verre :/

Jeg har selv våknet opp slik, uten at jeg har opperert da, jeg sliter med indre ørenebetennelse på begge ørene og når det blir skikkelig ille så sprekker det og det rant godt... Så oppsøk lege, ingen fare, er veldig vondt det der og det påvirker hele hodet.

Hvis dette blir pågående for han, så annbefaler jeg at neste gang han er forkjølet, at han bruker nesespray, det er slik jeg holder det i sjakk nå. Skyter man seg uten spray blir det så tett og det er lettere for ørene å bli irriterte.

Det blir nokk en antibiotikakur og smertestillende på han. Lykke til :-)

Har dere vært på legevakta?

Ja da er vi tilbake fra legevakta det hadde dannet seg en byll så de måtte åpne opp og rense og legge på drenering som må byttes imorgen :) :) og antibiotika i 14 dager d var nok bra at vi dro. Tusen takk for meldinger :)

Ja da er vi tilbake fra legevakta det hadde dannet seg en byll så de måtte åpne opp og rense og legge på drenering som må byttes imorgen :) :) og antibiotika i 14 dager d var nok bra at vi dro. Tusen takk for meldinger :)
Hørtes udigg ut :/ god bedring til han :)

Det hørtes mindre godt ut, masse god bedring til mannen din :)

Godt å høre at dere dro og at han fikk hjelp! :)

Tusen takk dere søte damer. :)

Back
Topp