Inesperra på kontoret

twinanne

Forumet er livet
Jeg skulle egentlig ha jobbet for fult her nå - men er nok ikke helt konsentrert, ellers så er jeg innebonet på kontoretmitt, skulle ha kopiert og ordnet noe annet utenfor kontoret nå.[:-]

Da blir det nok litt arbeid som må gjøres etter jeg egentlig skulle ha tatt helgen[:'(] Men sånnn er det noen ganger, det var egentlig greit i gamledager da boningen av ganger på kontorer ble tatt etter vanlig arbeidstid og ikke slik som nå i arbeidstiden, og der må vi pent sitte på kontorene våre noen timer før vi kan gå i gangene igjen.

Så det betyr at jeg sniker meg inn her i arbeidstiden, og det kommer ingen uventa inn på kontoret heller. De kan jo ikke gå ned i enden på min gang som er nybonet.

Rart å bona dåke inne. Kan jo væra nåken må ut då. Bra du kan ta ein liten "pause" å snika innom her litt[;)] Men synd du må jobba ekstra då.. Ka jobbe du egentlig med?

Jeg jobber med.....vel har vel ikke lyst til å fortelle det, men det er et statlig kontor jeg er på.

Jeg kom meg hjem tidligere enn jeg trodde idag, måtte snike meg ut mellom 1. og 2. bonigsstrøk, ellers så måtte jeg nok ha blitt der til 8 i kveld[&:]. Vi har fleksistid så dersom jeg jobber til 1900 så er det fleksitid, dersom lenger så er det overtid. Jeg var vel hjemme sånn 1730 tenker jeg, kort veg til jobb.

Men det passet veldig dårlig med å ikke kunne kopiere og gå til faksen og skrive ut som jeg skulle, ble litt forsinket med arbeidet mitt pga dette - passer særdeles dårlig ettersom halve dagen gikk med til ultralyd og jeg blir vekk fra jobb mandag-onsdag neste uke. Men jeg drar ikke på jobb i helgen, så ille var det ikke[;)]

Back
Topp