Indrefilet av svin!

Bruner den i stekepannen og setter den i ovnen 200° ca 15-20 min [:D]

ORIGINAL: CandyMam

Bruner den i stekepannen og setter den i ovnen 200° ca 15-20 min [:D]

Pakker du den inn i i noe? Eller bare legger du den i ildfast form?[:)] Har du smør i den forma?

ORIGINAL: *Mina min*

Steiker den i godt smør i ca 10 min. Pakker den i folie å lar den hvile der i 10-15 min[:D]

Blir super mør og fin[:D]

På stekepanna?[:)]

ORIGINAL: mammanina88

Steiker den i godt smør i ca 10 min. Pakker den i folie å lar den hvile der i 10-15 min[:D]

Blir super mør og fin[:D]

På stekepanna?[:)]

Nei, du kan la den hvile i folie på benken eller en annen plass[:D] Den holder seg varm og fin inni der[:D]

Okei![;)] Men om man steker den i ovnen.. Bør man ha steketermometer da?[8D] Jeg har aldri laget dette før.. [8D]

Skjerer det opp i passe biter, snurrer bacon rundt, fester med tannpirkere, og steker det på stekepanna.. Serverer røstipoteter, kryddersmør, og grønsaker til.. (sopp, charlottløk, paprika, minimais - stekt i litt smør, og soya saus på slutten av steketiden..)

[:)][:)]

Lager det nå.. [:D]

ORIGINAL: sheagirl

Skjerer det opp i passe biter, snurrer bacon rundt, fester med tannpirkere, og steker det på stekepanna.. Serverer røstipoteter, kryddersmør, og grønsaker til.. (sopp, charlottløk, paprika, minimais - stekt i litt smør, og soya saus på slutten av steketiden..)

[:)][:)]

Lager det nå.. [:D]

Mmmmmm!![:D] Det hørtest godt ut!

ORIGINAL: DivaAnnie

Snurrer den inn i bacon, evt med urteost inni, bruner den først på alle sider i stekepanna i noen minutter (5-6 minutter kanskje) så inn i ovnen i 20 minutter, husker ikke graden men rundt 180 muligens. Må hvile ett kvarter før den skjæres i skiver.

Okei![:)] Jeg får prøve det da..[:D]

Back
Topp