Indre klokke?

Lush

Forelsket i forumet
I det siste så har jeg begynt å våkne HVER natt.
Uten grunn, noen ganger så må jeg tisse når jeg våkner,
men det er ikke grunnen til at jeg våkner.

I natt våknet jeg kl 03:03. I går 05:34, dagen før 06:12, og dagen før det rundt 4 en eller annen gang.

Er det normalt? Er det kroppen min som gjør meg klar til våkenetter eller hva er greia?
Jeg er stuptrøtt når jeg våkner, og ligger bare å prøver å få sove igjen...

Er det den eneste ganga du våkner? Jeg våkner sikkert hver time i løpet av natta :P

Ja våkner bare 1 gang. Men ligger våken sånn ca 2 timer før jeg sovner igjen :/

Kanskje jeg ikke skal klage da? Hvert time hørtes slitsomt ut

Våkner du ikke oftere enn det? Heldige deg !! :-D
Jeg våkner ca 17 ganger iløp av ei natt... :-/ Og er stuptrøtt hver eneste morgen..

Urk..Kanskje det blir værre da. Jeg har sovet hele natta frem til den uka her..

Heldige deg!!!:)

her er snuppis våken i 3 tida engang, borsett fra det så er det at jeg våkner når blæra er i spreng;) hehe, og da, ja DA må jeg tisse!!!

Lurer på om våke-tidene hennes blir det samme på utsiden som på innsiden.
Hun sover nesten hele natta, hender hun rører litt på seg om hun kjenner jeg er våken om natta, men aldri noe mer enn 5-10 min, så er det stille igjen...

Jeg har våknet hver natt i mange mnd, og mange ganger hver natt må tisse hver gang jeg våkner,  men de siste nettene så har jeg sovet helt til ca 06.00, da må jeg tisse, så for min del har det snudd..   Fra å tisse 3-4-5 ganger om natten er d nå kun 1 gang...

Jeg var oppe ca 3-4ganger pr natt for 1-2mnd siden for å tisse. Så ble det ca 1 gang pr natt fra da og frem til for 1-2uker siden, nå er det 2ganger pr natt (noen ganger bare en hvis jeg sover tungt). Men nå skal det sies lillegutt ikke har festa seg, kanskje det gir litt mindre press på blæra?

Merkelig hvis du våkner uten grunn, kanskje du har rett i at kroppen øver seg på lite søvn? :)

Heldig du er som bare våkner engang per natt. Jeg våkner annanhver time å må tisse og bruker lang tid på å sovne igjen vær gang. Og i tillegg våkner datteren vår altid tidlig, alt mellom kl 5 og kl 6. Iblandt våkner hun på natten og kommer opp i sengen vår da kan hun sove til kl 0630.

Cicci79 skrev:
Heldig du er som bare våkner engang per natt. Jeg våkner annanhver time å må tisse og bruker lang tid på å sovne igjen vær gang. Og i tillegg våkner datteren vår altid tidlig, alt mellom kl 5 og kl 6. Iblandt våkner hun på natten og kommer opp i sengen vår da kan hun sove til kl 0630.

Ser datteren din er snart 4 år, hva med å kjøpe en kids sleep klokken??  så kan du stille inn klokken på f.eks 7 om  morgenen, vi bruker den til jenta vår, veldig effektiv...

Urk! Da ligger jeg våken igjen etter å ha hentet samboer på jobb kl 4. Jævlig moro altså. Var stuptrøtt først, men han måtte selvfølgelig ligge å surfe på tlf en stund i senga, og selv med øynene lukket og ørepropper klarte jeg ikke sovne. Når han endelig ga seg var jeg ganske våken. Og når han begynte å snu seg hardt rundt i "typisk trass" fordi han ikke klarte å sovne så var det hvertfall gjort. Nå sover han, jeg ligger her trøtt og irritert. Skulle ønske jeg hadde et airhorn akkurat nå. Arg!

Back
Topp