INDRE HARMONI HØNEMOR!

Hyppolyta

Glad i forumet
Jeg er en smule hysterisk hønemor som har vært hjemme med Ylva fra hun ble født til nå. Har ikke vært mange timene borte på dagtid når hun har vært våken. Det blir man fort litt hønemor av..

I morges våknet Ylva med et rødt stikk og et hovent kinn. Akkurat som søskenbarnet sitt reagerer hun på stikk og må derfor til legen for å få zyrtec. Jeg er dagmamma og kunne derfor ikke bare dra med henne. Pappen kom hjem fra jobb for I MIN VERDEN Å SE TIL DAGMAMMAUNGEN slik at JEG kunne dra til legen med Ylva, men nå ville nå pappaen dra da.. Så nå klarer jeg ikke slappe av i det hele tatt og tenker at han sikkert ikke får det til..

SÅ klart får han til å ta henne til legen. Så klart klarer han å vise og si akkurat det samme som meg. SKAMME SEG LISE! 

Indre harmoni ønskes! wæææææææææ

Vet ikke hva jeg skal si, egentlig, men det er jo et skritt i riktig retning at du ser det selv ;-)

Vi kom levende fra det begge to ;) Jeg gleder meg virkelig til hun starter i barnehagen i august. det har hun så godt av. Rettelse, det har VI så godt av.

Jeg kjenner meg litt igjen i denne, bortsett fra at jeg har tilbringt litt mer tid borte fra Crazybaby (ca. et døgn på det meste). Han begynner også i bhg i august slik som din snuppelupp. Det er nok bare positivt, så slipper de å bli mammadalt deluxe. emoticon

Haha, sånn er jeg også, dessverre. Forferdelig slitsomt.. mannen "får ikke lov" til å ta henne med til HS, legen eller sykehus. Han har heller ikke interesse for det da, så er nok mest derfor jeg er litt hønemor på det punktet. Men jeg slipper han mye til, rett og slett fordi jeg må.. har ikke energi nok til å ta alt aleine, men hadde ønsket det om jeg kunne :) :)

Back
Topp