Indre østfoldinger!

MammatilMatheo

Blir kjent med forumet
Jeg har bodd i Spydeberg siden Januar. Og kjenner nesten ingen her. Jeg har skrevet. Et lignende innlegg før, og møtte da ei som jeg ble litt kjent med. Men vil gjerne se om det er flere som er interessert i å bli kjent?Jeg er snart 20år, er gift og har en sønn. Dagene blir ganske lange og ensomme når mannen jobber så mye og jeg bare er hjemme med lille gutt. Familien min bor helt nede i Kristiansand, så er ikke så lett å ta en dagstur ned dit. Sønnen min er 7mnd :).

Last edited:
Bor i Askim,har to jenter på 6 og 18 år :)

Har en liten gutt på 8mnd og bor i Sarpsborg med samboer :) er 20år selv og flyttet hit for nøyaktig 1 år siden, men kjenner ingen. Fort gjort å bli litt ensom til tider hehe :p

Jeg er ikke fra Østfold, men har bodd 3 år i Sarpsborg i min barndom. Har lenge hatt lyst til å flytte sørover igjen, og nå går drømmen i oppfyllelse da vi fikk beskjed i dag om at vi får Bhg plass til minsten i August :)
Så nå flytter vi til Sarpsborg!

Har 2 barn på 4,5 år og 6,5 år. Er selv 26 år og vil gjerne bli kjent med noen i Østfold :)

Jeg er ikke fra Østfold, men har bodd 3 år i Sarpsborg i min barndom. Har lenge hatt lyst til å flytte sørover igjen, og nå går drømmen i oppfyllelse da vi fikk beskjed i dag om at vi får Bhg plass til minsten i August :)

Har 2 barn på 4,5 år og 6,5 år. Er selv 26 år og vil gjerne bli kjent med noen i Østfold :)

Så koselig! Hvilken barnehage? :)

Så gøy! Ta gjerne kontakt når det nærmer seg flytting om du vil møtes å bli kjent eller noe :)

Back
Topp