Indikerer symptomer kjønn?

Lykkekløver

Elsker forumet
Januarlykke 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Dere med to eller flere barn- var symptomene forskjellige fra kjønnene?

For meg så var jeg frisk som en fisk, kun litt tretthet og småkvalm med gutten vår. Mens datteren vår var jeg dårlig i hele svangerskapet og spydde. Fikk aldri kvalmestillende eller hjelp fra jordmor, og gikk ned 8 kg i graviditeten. Var med andre ord helt utslitt og elendig.

Nå er jeg bare i uke 7(6+5) men er relativt ok form. Utmattelsen har gitt seg og jeg er veldig lite kvalm, kun sånn bakgrunnsfølelse.
Så jeg tror jeg får en gutt.

Noen andre som har lignende erfaringer?
 
Jeg har bare én, så har ikke noe å sammenligne med, men forrige svangerskap var jeg mye kvalm med oppkast og fikk jente. Har ikke så mye symptomer enda (er i uke 5), og vet jo heller ikke kjønnet, selvsagt :)
 
Jeg begynner å få kviser nå. Husker at det var verre da jeg gikk med min datter enn det var med sønnen
 
Jeg var i fin form sist svangerskap, og fikk jente. Nå er jeg kvalm nesten 24/7, så mistenker gutt. Blir spennende å se når den tid kommer :angelic:
 
Last edited:
Jeg hadde HG sist og fikk gutt, nå er kvalmen mye bedre, men jeg går også på forebyggende kvalmestillende. Vet ikke kjønn enda nå :happy:
 
Jeg føler at symptomene er veldig like fra forrige svangerskap. Generelt kvalm, men aldri oppkast og ganske sliten og trøtt. Eneste forskjellen fra sist er at sjokolade kan friste, det gjorde det ikke ved første laughing6 Fikk en gutt sist forresten og vet ikke kjønnet nå
 
Back
Topp