Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
tips til de som vil se en bra dokumentar om livets begynnelse[:)]
går på nat.geo ikvell kl 20. jeg tar den opp i tillegg,har ventet 1 mnd på
at den skulle komme. interressant
GIkk den ikke assa? Jeg hadde tenkt til å se den jeg og, men glemte helt av det til jeg så dere hadde skrevet om det nå...driver å leter etter et sted å se dokumentaren på nettet... si fra hvis dere finner den og? [:)]
Canal digital oppgir at den skulle begynne klokka ni.
Det gjorde den i alle fall ikke.
Hjemmesida til kanalen oppgir at den skulle gå fra klokka sju... om den gjorde det vet jeg ikke, for jeg slo på klokka ni.
det syår klart og tidlig i info delen dette programmet, men etter reklamen har de jammen meg begynt på noe annet, tipper vår program da begynner kl ti.
DEt står på samme hjemmeside at den utgaven med tvillinger og flerlinger skal gå 11. mars klokka 8 om morgenen... skal dobbeltsjekke dette når det kommer nærmere...
For canal digital stoler jeg ikke på, de oppgir jo feil! (21-23 når det er 19-20 kanalen selv oppgir? (noen som vet om det GIKK klokka sju?)
Det gikk klokka 19 ja, i en time, med andre ord eksakt som det sto på hjemmesida til kanalen, og slett ikke som det sto på canal-digital.
Da kan vi kanskje håpe at det stemmer det at den med tvilling/trilling/firling skal gå 11. mars klokka 8 om morgenen da? For det står det også på hjemmesiden til kanalen...