Imunforsvaret mitt

GrimmOgGru

Betatt av forumet
Jeg har litt dårlig imunforsvar, og får veldig lett det som går, jobber i barnehage, og har alt som ungene har[:)] Men nå har jeg ikke hatt en eneste dråpe snørr, noe hoste, ingen feber eller omgangssyke i det hee tatt gjennom hele svangerskapet! ENda så har både sambo og begge ungene ligget å spydd rundt meg, og harr feber og det mere! Men jeg har(bank i bordet) holdt meg frisk hele sv.akpet[:D] Det syns jeg er så gledelig[:D]

Rart at man får så mye bedre immunforsvar. Skulle jo egentlig vært omvendt har jeg hørt.[8D] Satt og skrøyt forrige uke av at jeg ikke har vært dårlig i hele svangerskapet, ikke engang forkjøla! Gjett hvem som begynner å bli forkjøla nå [:'(] Hehe. Typisk så nærme termin å da!

Hørtes fantastisk ut [:D][:D][:D]
Når jeg tenker meg om så har jeg ikke vært syk jeg heller under graviditeten. Men har ikke så dårlig immunforsvar heller.

Sånn var det med meg også forige gang, men denne gangen har jeg stort sett vært forkjøla hele vinteren gjennom... I tillegg fikk jeg omgangssyke. Men nå satser jeg på å være frisk som en fisk framover! [:D]

Back
Topp