Impregnering, vogn

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Hvor mye koster impregnering til vogn?
Regner med at man må ha det på?

Hmmm...må man det?? Jeg vet at disse lær vognene skal smøres for å ikke sprekke,men utover det har jeg ikke piling får følge med.Sorry for ingen hjelp men bidro med et inlegg ;)

stemmer sikkert :)

Skal ikke garantere det altså, synes bare jeg leste det.. men hvis jeg spør de i butikken, gir de meg vel en haug med det dyreste de har, haha :P

Dem anefaler det, men må ikke :) vi hadde en som er brukt på vintersko og fikk beskjed om at vi kunne bruke den :) men vogna må luftes da etterpå ..

Kanskje lurt å gjøre det i april/mai da, så kan den stå ute litt i finværet :)

Aldri jeg gjort heller. Kanskje jeg må gjøre d siden vi har kjøpt "lær" vogn nå :)

Min vogn er i "vanlig" stoff, eller hva det er vet jeg ikke.. men det er PP farge og Emmaljunga :)

Vi har emmaljunga edge duo og mountain buggy. Ingen som har sagt vi skal impregnere?
Vanlig stoff på begge vognene.

Så på emmaljunga sine sider ,der stod det at man kan gjøre det, men fant ingenting om at man må gjøre det.
:)

De anbefaler å gjøre det.. kjøp spray på babyshop, der har iallfall jeg kjøpt. Vet ikke hvor de ellers har, men sikkert barnas hus også. Tror jeg betalte 149,- for sprayen, men den koster sikkert rett over to hindre nå, jeg kjøpte for seks år siden..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Aldri gjort før, og vogna holder godt den. Har på regntrekk når det regner, så er ikke mye vann som kommer på selve vogna..

Jeg har kjøpt emmaljunga i leatherette, og fikk beskjed om at selve læret ikke skulle behandles med noe, men at jeg godt kunne impregnere kantbåndene som er av stoff. Dette var for at det skulle bli lettere å vaske av de om de skal bli skitten..

Back
Topp