Imponert!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Må gi dere litt skryt, dere er flinke til å skravle :)

Fra i morgen kl.12.00 til torsdag kl.12.00 er det også mulighet for å vinne et ekstra lodd i bollen når vi trekker vinnergruppen. Da vil de 3 gruppene som har skrevet flest innlegg mellom 12.00 onsdag og 12.00 torsdag få et ekstra lodd hver.

(Vi valgte at det skulle være 3 grupper slik at dere som ikke er så mange som enkelte andre grupper, skal også kunne ha god sjangs for å komme blant topp 3.)

Lykke til videre damer :)

Så gøy, håper vi vinner:-)

Så utrolig gøy:D Håper også vi er m og vinner;)

Så bra! :) Var så mange nye tråder og innlegg her idag at jeg brukte 2 timer på å lese gjennom og svare på alt! ...måtte droppe oppvasken for å rekke og lese alt mens snuppa sov :P

Så bra! :) Var så mange nye tråder og innlegg her idag at jeg brukte 2 timer på å lese gjennom og svare på alt! ...måtte droppe oppvasken for å rekke og lese alt mens snuppa sov :p
Hehe, godt du har prioriteringene i orden :D

Så bra! :) Var så mange nye tråder og innlegg her idag at jeg brukte 2 timer på å lese gjennom og svare på alt! ...måtte droppe oppvasken for å rekke og lese alt mens snuppa sov :p

Hehe jeg har også brukt noe sånt i dag, skulle egentlig støvsugd:-)

Jeg kom inn nå, etter å ha vært mye opptatt i dag, og ble faktisk litt overrasket over hvor mye som har blitt skrevet her!
=)
Men det er utrolig moro da!

Sjekk egen tråd med status damer :-) Dere har postet mer enn 4-5 andre grupper :-) BRA JOBBA!

Tøft! Da er det jo bare å fortsette ;)

Hvor mange er vi som bidrar her i gruppa da? Litt gøy å komme høyt på lista hvis vi er mange færre enn de andre.

Sant det =)

Hvor mange er vi som bidrar her i gruppa da? Litt gøy å komme høyt på lista hvis vi er mange færre enn de andre.

+++ hvis dere skravler så mye at dere kommer dere inn på Topp 100 listen så kan dere vinne premier pga. det også :-)

Synes det er helt rått vi som er så få har greid og lage så mange innlegg. Det skal vi fortsette med også:D Dette greier vi, jenter;-)

Hehe jeg har også brukt noe sånt i dag, skulle egentlig støvsugd:)

Ja, enkelte ting er viktigere enn andre ;) haha Jeg digger denne gjengen! :D
Får svigermor på besøk på torsdag, så da blir det nok litt mindre tid her inne på meg en ukes tid fremover :( Kommer til å savne det! Må nok venne meg til å bruke mobilen flittigere da..

Back
Topp