Imponert over Papirloftet!

Pijah

Forumet er livet
Jeg bestilte varer derfra for noen dager siden. Når jeg endelig fikk betalt, tok det to dager før varene kom, og det er knallbra!
Men da jeg åpnet og skulle teste den ene Crackle-painten jeg hadde kjøpt, var den helt tørr og funka ikke. Sendte de en mail og etter to-tre mail frem og tilbake, sender de meg nå ny, i en annen farge fordi de ikke har inne av den forrige jeg bestilte. Ikke vil de ha den i retur heller, den kunne jeg bare kaste.
Jeg er DØNN imponert over servicen!!!

ORIGINAL: [Mon|]

Prøv å ha litt vann i den tørre, det kan hende du får den til å funke :)

Prøvde det før jeg "klaget", men den ble bare smulete. Ikke pent.

De har bestandig god service ja.
Det har skjedd noen ganger at jeg har fått feil vare og mangler noe jeg har bestilt, og da har jeg bestandig fått den nye varen og i tillegg fått beholde den feilsendte varen. Så det er jo nesten så man håper man får noe feil derfra. [:D]

Jeg er også veldig glad i papirloftet...Handler mye der fra...[:D] Vel og merke når jeg har penger...[:-]

Nå har jeg DEN listen klar til betaling der inne[:D]

ENIG!!! dritbra service!!! [:D]

Jeg bestilte en puncher der inne og da jeg fikk den kutta den DÅRLIG!!! fikk ny og den knakk...fikk en tredje puncher som du prøvetrykka før jeg fikk den!! Ingen av dem ville dem ha i retur, og alt dette gikk unna på en uka bare!!! (i virkedager) [&:][:D][:D] SUPER SERVICE!!!! [:D]

*bøye seg i støvet*

Papirloftet er min favoritt også

Back
Topp