Imponert! :) (Babybox)

madison25

Glad i forumet
Hentet Babybox på apoteket idag og må si jeg ble positivt overrasket over innholdet! Har hørt rykter om at den hadde blitt så dårlig og at mange var så skuffet over denne...? Jeg synes det var mange "store" ting i den som var veldig bra, og som faktisk koster litt å kjøpe.

Inneholdt:
1pk våtservietter
1 stk avent flaske
Smokk
Antibac/Desinfeksjonsgel
1 nummer av Foreldre & Barn
Sokker
Gavekort på body hos Lindex
Bephantensalve
Sinksalve
Ammeinnlegg
4 stk bleier Pampers (str 1 & 2)
Smekke
2 stk selvklebende reflekshjerter
4 stk Always truseinnlegg
Vareprøve Blenda Sensitive Colour

Not too bad, huh?
u6y8yjeg.jpg

Det så da veldig bra ut :)
Jeg må få somlet meg til å hente min jeg også :)

Jeg synes egentlig at alle disse babypakkene er bra jeg- man får jo ganske mye gratisstasj:-) kan ikke klage!! Tror jeg fikk det samme som deg i babyboxen.

Jeg har også vært fornøyd med mine:) mange som klaget på bam pakken. Men jeg ble superfornøyd med gavekort på 500 hos fotoknudsen. Supert å bruke til tankekort etter fødsel:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Joda, var ikke så gale.. Men det gavekortet jeg fikk på body var gått ut for flere mnd siden, så fikk ikke..:(
Synes Rimipakken var utrolig bra.!!!

Er litt forskjellig fra plass til plass, jeg har henta to fra apotek, et fra apotek 1, og en fra mitt apotek..

i apotek 1 sin var det flaske, bleier, prøver på forskjellige kremer og salver og oljer, men også en hel stor pakke våtservietter og en hel pakke truseinlegg :)

i mitt apotek sin fulgte det med et febertermometer, å de koster jo litt!:o så jeg klager ikke!:D

Joda, var ikke så gale.. Men det gavekortet jeg fikk på body var gått ut for flere mnd siden, så fikk ikke..:(
Synes Rimipakken var utrolig bra.!!!
Vil du ha mitt gavekort? Jeg skal ikke bruke det uansett skjønner du

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Jeg er også veldig fornøyd med babybox sin pakke :) Apotekpakken derimot, inneholdt 90% gratis vareprøver pluss reklamebrosjyrer. ikke ofte jeg er utakknemlig når man har fått noe, men synes det var litt drøyt! Det var sånn følelse av at det kanskje manglet noe oppi der.

Jeg er også veldig fornøyd med babybox sin pakke :) Apotekpakken derimot, inneholdt 90% gratis vareprøver pluss reklamebrosjyrer. ikke ofte jeg er utakknemlig når man har fått noe, men synes det var litt drøyt! Det var sånn følelse av at det kanskje manglet noe oppi der.

Faktisk litt enige med deg i det.. Selvfølgelig det er gratis, men den var litt kjedelig..

Vil du ha mitt gavekort? Jeg skal ikke bruke det uansett skjønner du

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Så snill du er da..:) Sier ikke nei til det.. Har dere ikke Lindex i nærheten?

Det var skikkeli bra pakke :) den apotekpakken jeg hentet var ikke så innholdsrik, var med mye reklame for produkter .. Synes liberopakken var helt utrolig bra! Bleier, bind, krem, en stor pk våtservietter, leke, truseinnlegg og enda var det mer jeg ikke husker i farta :)

Det var skikkeli bra pakke :) den apotekpakken jeg hentet var ikke så innholdsrik, var med mye reklame for produkter .. Synes liberopakken var helt utrolig bra! Bleier, bind, krem, en stor pk våtservietter, leke, truseinnlegg og enda var det mer jeg ikke husker i farta :)

Åååh, da gleder jeg meg til å hente den!!! Har fått lapp i postkassen, så det gjenstår bare å plukke den opp =D

Jeg hentet også babybox idag, og fikk samme innhold, minus flaske og antibac. Fikk 30% på valgfri vare istedenfor gavekort på body på Lindex. Så lenge dt er et par skikkelige ting i, så er jeg fornøyd, jeg!

Ja, Rimipakken og liberopakken var også veldig bra :) Enig i at Apotekpakken fra Vitus apotek kanskje var den minst innholdsrike. Men den inneholdt iallfall en hel pakke med tørre engangskluter og en liten tube med håndkrem fra L´Occitane så det satt jeg pris på :)

Back
Topp