Implantasjonsblødninger

Solsikke20

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Hei!
I går startet jeg en annen tråd angående en rfsu test jeg tok kun 1 time etter at jeg sist tisset. Jeg og samboeren tror vi kan skimte en (skygge)strek på testen, og derfor bestemte vi oss for at jeg skulle spole av gårde til apoteket i dag tidlig og ta en CB.
Da jeg kom hjem oppdaget jeg at mensen var kommet.
Jeg er plaget med voldsomme menstruasjonssmerter i sammenheng med første blødning. Den er også alltid vært kraftig og knallrød fra første stund.

Denne menstruasjonen er lyserosa/lysebrun, helt tynn og i så små mengder at det ikke er noe poeng å sette i en tampong. Det har heller ikke kommet noen flekker på truseinnlegget.
Så er det smertene. Jeg kjenner noe til de, men ikke på langt nær så intenst som jeg har vært plaget med tidligere.

Dette gjør så klart at håpet om at det kan være implantasjonsblødninger stiger. Men jeg ønsker å høre om andre har opplevd samme, og fått en positiv test? Jeg testet nemlig ikke da jeg oppdaget blodet, men så har kombinasjonen av de svake smertene og blødningen fått meg mer over på tankene om implantasjonsblødning.

Her er bilde av testen fra i går kveld:
 

Vedlegg

  • D92594A2-5639-44AA-94BF-8CCDC421A60B.jpeg
    D92594A2-5639-44AA-94BF-8CCDC421A60B.jpeg
    398,1 KB · Visninger: 220
Det kan godt være festeblødning, men er jo ingen her som kan gi svaret på det.. Tror du bare må vente og se om blødningen stopper og om testene fremdeles er positive :) selv hadde jeg ikke festeblødning, men en venninne hadde. Vet det da bare var lyserosa og på papiret etter dobesøk. Er nok mange som har fått blødning sånn som deg og tror det er mens, og så viser det seg å være festeblødning. Lykke til :)
 
Har også hørt at man kan få svakt utslag på tidligtester ved mens. Du kan ta en hcg blodprøve hos legen for å se om du har stigning.
Selv har jeg mens slik du beskriver der, svært lite.
 
Jeg tenker at om det er festeblødning så var det ikke mulig å få utslag på hcg i går. Men mange har blødninger i svangerskapet også. Det kan også være skyggestrek (har selv fått mange tydelige og rosa med rfsu). Så kan det jo såklart være festeblødning du opplever nå, da ser du nok strek om en dag eller to tenker jeg. Lykke til:Heartred
 
Back
Topp