1Baby2023❤️

Blir kjent med forumet
Hei jenter!

Da er vi på 5 gangen med letrozol, andre gangen med dobbel dose. Jeg har pcos så jeg går også på metformin(3 om dagen)

Sitter å undrer litt. Er da 7dpo, også har mye kramper. Har ikke det til vanlig før mens. Men merket det mye opp mot EL. Problemet er at jeg også sliter med smerter nederst i ryggen så jeg vet ikke om det er det som gjør at jeg føler jeg har kramper helt nederst på sidene av magen. Alt går i ett.

Mitt spørsmål er,
Har noen av dere opplevd implantasjon kramper?
Og jeg har en gyn time på torsdag, kan de se om jeg kommer til å få mens, for jeg vet de har sett det en annen gang, lurer bare på om det fortsatt "fyller seg opp" lism hvis jeg er heldig og blitt gravid.?

Festesmerter er jo absolutt en greie så disse smertene du har, kan være det :)

Tidlig graviditet og at man snart får menstrasjon ser ofte ganske likt ut på ultralyd - det ser ut som en fortykket slimhinne. Før ca 5+0 vil det stort sett være for tidlig å se om man er gravid på ultralyd.
Lykke til!

Festesmerter er jo absolutt en greie så disse smertene du har, kan være det :)

Tidlig graviditet og at man snart får menstrasjon ser ofte ganske likt ut på ultralyd - det ser ut som en fortykket slimhinne. Før ca 5+0 vil det stort sett være for tidlig å se om man er gravid på ultralyd.
Lykke til!

Okey, tusentakk, da får vi bare vente å se:angelic:

Sist jeg ble gravid skjønte jeg det rundt 8 dpo pga smerter/kramper. Testet positivt 10 dpo og krampene fortsatte lenge, til ut uke 7-8, men i mildere grad mens livmor vokste. Jeg hadde det også første gangen jeg ble gravid og trodde det var noe galt og havnet på legevakten med frykt for exu, noe det jo ikke var. For meg er det visstnok helt normal begynnelse på en graviditet.

Håper for deg! Lykke til!

Har nå testa både Rfsu tidlig test, og CB ukeindikator. Begge negativ. Jeg er 12dpo, forventet mens om 4 dager.
Ser etter håp på forumet her og der flere har gjerne testa neg på morgenen og positivt senere eller så har de testet positivt rundt 14-16dpo.

Har dere noen erfaring med dette?

Må nevne det også at murringene krampene har blitt mindre, kjenner de en gang i blant. Har såre brystvorter og jeg har hatt mye utflod, så mye at i går mårres så mye at det føltes jeg tissa på meg. I dag tidlig va det gul utflod, tror jeg hadde det utover kvelden i går også.

Pleier jo alltid å skrape etter symptomer, men denne gangen føler jeg det er anerledes, siden dette ikke har skjedd meg før..

Back
Topp