Imorgen...

Tobiasgullet

Forelsket i forumet
tidlig drar vi til kristiansand[:)]
Skal til dyreparken og bare kose oss.
På hjemveien er det ment vi skal til bø i telemark, men ser ann været[;)] Er meldt regn[>:]

Så da sier jeg god natt og kos dere i finværet(*håpe*)som er meldt [:D]

Velkommen ned til oss skal dere være!! [:D][:D][:D][:D]

Det regner GANSKE heftig ute nå skal jeg si deg, og vi hadde torden tidligere i dag. Så kanskje møkkaværet gir seg til dere kommer! [:)]

Så gøy da - jeg har også litt lyst til dyreparken[:)] men ikke så gøy uten barn da.... tror nok vi kommer til å skaffe oss årskort når lille mirakelet imagen er et år eller to[:)][:)] ha en SUPER dag!![:)]

Da var vi hjemme igjen[:)]
Turen var veldig bra unntatt kjøreturen ned[:-] Tobias skal plutselig ikke sove for tiden så hadde da 1 stk sutrete ungen nesten hele veien ned[8|] 
Men været var kjempebra når vi kom ned. Var i sentrum og titta og spiste.
Dere som bor der er heldige[:D] Så utrolig fint det var der!
Neste dag i dyreparken var også knallvær! Tobias kosa seg som bare det. Satt nesten ikke i vogna i det hele tatt på alle de timene vi var i parken[:)] At de orker de små[:-]
Når vi skulle hjem kom regnet, så ble ikke noe bø sommerland på oss. Men men, det kan vi gjøre en annen gang[:D]

Håper dere alle har hatt en god helg!

Takk for besøket! :) Og det var godt å hære at dere både koste dere og at dere var heldige med været! :)
ja, vi er kanskje litt bortskjemte som har dyreparken rett bak hagen vår, men vi går der ikke så mye i sommerferien. Aaaaltfor mye turister der he he!!!! Men bruker den hele året ellers. Ååh du skal se så fint det er i Skomakergata i desember!! med masse julelys, teaterfolk, gløgg, pepperkaker, julemusikk, juleverksted... Nydelig!! :) :) hele parken er nydelig om vinteren! :)

Back
Topp