imorgen tester jeg... *oppdatert*

bella_lianda

Glad i forumet
KANSKJE positivt!! Jeg har bursdag imorgen og det hadde vært en fantastisk gave å få:o) IKM er først om 3-4 dager.. men jeg hååper allikevel.. og håpe er jo lov;o)

Ikveld leverte vi lillesnupp hos mormor sånn at vi kan få litt barnefri frem til lørdag, skal ha noen veldig nære venner på middag imorgen og da må vi jo fortelle at vi har begynt å prøve igjen eller aller helst at vi er gravide igjen!!

*Så krysser fingre og tær og alt som krysses kan*

Må samtidig si at det gleder meg veldig å lese de glade innleggene som tikker inn hver eneste dag her!! Gratulerer så mye alle dere fine jentene og lykke til alle prøvere og oss som fortsatt venter på svar..

Masse lykke til og Gratulerer med dagen som er i mårra 

Krysser fingrene =)

Krysser fingrene for at du kan overraske vennene dine i morgen :

Krysser fingrer å tær og hele pakken her <3

har du testet? *nysgjerrig ja*

Lykke til i dag :D Må si jeg er litt spent da :D
Åå, GRATULERER MED DAGEN

Gratulerer med dagen!

Og lykke til med testing!

Gratulere med dagen! :)

OG har du testet? Jeg er spent! :D

Spent på oppdatering.. håper du har fått positiv test:)

Tusen takk for bursdagshilsner og lykkeønskninger!! Dere er så gode

Jeg testet negativt igår.. men idag tidlig testet jeg svakt positivt!! Er selvfølgelig gått tom for graviditetstester så tok en eggløsningstest rett etterpå (har lest at den KAN vise positivt ved graviditet) og den viste to KLARE streker.. så nå er vi spente her!!

Oppdaterer med nytt innlegg når jeg har fått kjøpt flere tester og vet mer!!

Gratulere med dagen :)
Gleder meg til å høre når du har kjøpt flere tester og vet mere :)
Krysser alt jeg har for at du er gravid <3

Spennende. :)

spennende!! kom deg ut å kjøp clearblue ukeindikator! Da får du svar med en gang. Jeg fikk positiv der før jeg fikk positiv på billigstrimler

Å herregud så spennende!!!!! :))))

Gratulerer så masse med dagen og mest sannsynlig med en graviditet også :)))

Gratulerer med dagen :) Håper strekene blir sterkere :)

Gratulerer med dagen! Og så spennende! Håper du får en klar og fin strek neste gang :D

Igjen TUSEN TAKK til dere fantastiske snuppene som er her inne!! Håper at jeg imorgen kan kunngjøre om jeg er en av dere eller ikke!! Sitter med to nyinnkjøpte tester som jeg skal prøve ut imorgen tidlig.. kunne sikkert ha testet ikveld men da hadde verken jeg eller sambo klart å sove i natt så må si jeg er stolt av at jeg klarer å vente HELT TIL IMORGEN!!

Ha en super kveld og dag imorgen så hører dere fra meg imorgen ettermiddag

Bah-seriøst. Hadde jeg ALDRI klart!!!
Lykke til med testingen!

Back
Topp