Imorgen skjer det....ENDELIG*oppdatert*

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg skal til riksen imorgen(eller idag blir d)  kl 9 å her sitter jeg...lyyyys våken..er så spent at jeg holder på å døøøø... fins ikke trøtt[;)] sambo ligger å purker å sover... mens jeg sitter her å romsterer.. er første gang på lenge at jeg har sommeruflger i magen altså:.....æææææ, trodde ikke jeg skulle bli så spent

Gruer meg mest til gyn undersøkelsen..bare tanken på at det er studenter der så hopper hjerte mitt over et slag... for ikke snakke om gynstolen å gyngakkakken[&:] Men det går vel fint... det er iallefall noe jeg må bli vant med heretter...

kryss fingrene for meg imorgen da jenter å håp at de kan hjelpe oss litt med en liten spire(vet at det ikke blir im lissom, men nå er vi iallefall igang)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Da var jeg tilbake... Invendig ul så bra ut(som jeg allerede visste) hadde pos el test idag å det kunne legen se at jeg hadde hatt el...jeg kjente det å.. ellers syns jeg det gikk greit, bortsett fra at legen var litt brå.... sykepleieren var så koslig...... var ganske sliten etter en våkennatt, men fikk nok med meg det nødvendigste å fikk svar på et par spørsmål. Sambo slapp å ta prøve noe jeg tror han var overlykkelig over, men han følte at det var dumt han ikke fikk beskjed om at han slapp å holde seg... jaja

Vi kommmer inn i september noe jeg er veldig glad for for da får jeg slappa av litt nå....nå skal jeg nyte sommeren uten babystyret hengende over meg....blir så godt[:)] tror jeg kommer til å sove ganske mye ikveld. Husker ikke helt når jeg skal starte med medisiner nå men blir vel i august en gang kan jeg tenke meg[:)]

Vi (jeg) har bestmt oss/meg for at det i første omgang blir 1 forsøk...(selvsagt skal vi lykkes) men om det går til dadundras blir det ikke oppstart med en eneste gang med 2...... tror den påkjenneingen som kommer med medisiner å all spenninga holder i første omgang 1 gang så tar vi det derfra.. Jeg er fortsatt ung å det sa legen var en fordel... [:D]

NOk om meg å pjattet mitt...nå kaller senga

okey girls... da skal jeg gå å sove litt...

Det kommer til å bli så bra det her hero! [:D] Kommer til å tenke masse på deg idag [;)] Og gleder meg til oppdatering på hva som skjer med dere fremover [;)] Lykke til!

Så flott at du fekk ein bra opplevelse[:)] Godt å få brukt sommaren på å lada skikkelig opp.

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott at du fekk ein bra opplevelse[:)] Godt å få brukt sommaren på å lada skikkelig opp.

Flott at dere kommer inn så fort, dette skal gå veien. Nå skal du ha en flott sommer og kose deg masse [:D][:D][:D]

hvordan var det med dere når dere var på forsamtale.. var dere "slitne" etterpå.... er helt gåån idag jeg....slapp å vondt i hode.. har fått sovet på dagen idag så burde vært bedre... . Tror det faktisk ble litt for mye heavy kost for min del...

ORIGINAL: Ivara

Så bra at du fikk en positiv opplevelse hero [:)]

Nå får du nyte sommeren og lade batteriene til forsøk til høsten. Kanksje vi sees på venterommet der borte? [;)]

det hadde vært koslig Ivara...[:)] du får bare si hei om ikke jeg gjør det, jeg er nemmelig litt  sjenert...hihi...fått noe dato dere?

poff

Back
Topp