Imorgen reiser jeg til Oslo....

Lbaby

Gift med forumet
Og skal få "bli ny dag" i Jan Thomas Studio[:D]

Vet jo ikke om det er han som står der, men det blir en dag fylt med klipp, farve, hodebunnsmassasje osv[:D] I tillegg til han øyebryn karen med 11 mnd venting[:D]

Dette er da bursdagsgave fra min kjære[:D][:D]

Nå skulle han ha vært med, men pga jobbskifte for oss begge, må han i møter i morgen.

Så jeg reiser alene. Timen er kl 12 og må regne minimum 5 timer[&:][:D] 

JEG GLEDER MEG!!!!!!!![:D]

Så moro [:D][:D]
Må du kooose deg[:D]

ORIGINAL: ~SannaMor~

Så moro [:D][:D]
Må du kooose deg[:D]

Tuuusen takk[:D] 

Oppdatering kommer i morgen[:D] Med min nye iphone 4[8D], så kan jeg sikkert oppdatere dere på veien[:D]

Så gøy!
Det er jo rett bort gata her da, vi må jo møtes[&:][:D] det er en kafe utenfor studio, skal vi møtes der før timen din?

jeg vil ha før og etter bilde..DET ER ET MUST![:D]

ORIGINAL: kolibri

Så gøy!
Det er jo rett bort gata her da, vi må jo møtes[&:][:D] det er en kafe utenfor studio, skal vi møtes der før timen din?

Kult.
Synd det ikke er neste uke, for da kunne jeg møtt deg og.

Kos deg MASSE MASSE

Så gøy!

JAAAAAAAAAAA[:D]

Nå er jo ikke jeg lommekjent, men vet jo i hvilken retning jeg skal[8D] Blir det ikke like enkelt å gå opp karl johan?[:D]

du kan gå gjennom karl johan, men du skal igjennom slotsparken og til parkveien[;)] Kan møte deg et sted og føre deg til riktig sted jeg altså.

du kan gå gjennom karl johan, men du skal igjennom slotsparken og til parkveien[;)] Kan møte deg et sted og føre deg til riktig sted jeg altså.

Ja, er med så langt. Men blir det på baksiden av slottet eller på skrått oppover mot bogstadveien? Eller er jeg helt på vidda nå?[8D]

ORIGINAL: Lbaby

Ja, er med så langt. Men blir det på baksiden av slottet eller på skrått oppover mot bogstadveien? Eller er jeg helt på vidda nå?[8D]

på skrått mot Bogstadveien[;)] Hvis du har snuten mot Bogstadveien(Hegdehaugsveien) så skal du se litt til venstre i krysset der[:)]

ORIGINAL: Lbaby

på skrått mot Bogstadveien[;)] Hvis du har snuten mot Bogstadveien(Hegdehaugsveien) så skal du se litt til venstre i krysset der[:)]

Er det ikke en kaffe"bar" der på hjørnet?[8|]

Ooh, pampering deluxe!

Det kunne jeg også tenkt meg![:D]

Kos deg, er deg vel undt!

Back
Topp