imorgen er det julebord...

Lefsen84

Forumet er livet
har lyst å kjøpe meg en slik pirat lignende bukse...svarte..finbukse da selfølgeligt..hadde egentligt tenkt å ha på meg en slik elegante svarte kjole men så kom jeg på..neei alle valker og slikt vil vise nå på meg i den[&:] så tror jeg skal ut å se i siste liten imorgen..reiser avgårde halv 4 så har heldigis litt tid på meg..er jo ikke krise heller vist jeg ikke finner noe..

åhh....skal og på julebord imårra....fant en kjempefin kjole på companys....åsså kosta den bare 600...da fikk jeg iallefall ikke dårlig samvittighet for å kjøpe ny sko heller...hehehe....
ha det morro på julebord imårra da...

ORIGINAL: krølle..

åhh....skal og på julebord imårra....fant en kjempefin kjole på companys....åsså kosta den bare 600...da fikk jeg iallefall ikke dårlig samvittighet for å kjøpe ny sko heller...hehehe....
ha det morro på julebord imårra da...

ååå nei det var ikke mye det gitt!![;)] den kjolen jeg egentligt skulle ha på meg kostet 1900 kr når jeg kjøpte den[:-] såååå hehe[8D]
ha det moro du også imorgen...også Lillemag selfølgeligt[:D][:D]

ORIGINAL: LilleMag
Takk snuppa, du også[;)] Men hallo, for en dyr kjole[:-] Den er sikkert råååååååååååålekker!!

takk takk[:D] han er ganske fin jah.. er svarte og blå oppe..så går den rundt halsen og ryggen er heilt naken...så er det 2 snitter opp til lårene på sidene..ganske lekker[:D]

ORIGINAL: sofiesmamma

Takk snuppa, du også[;)] Men hallo, for en dyr kjole[:-] Den er sikkert råååååååååååålekker!!

takk takk[:D] han er ganske fin jah.. er svarte og blå oppe..så går den rundt halsen og ryggen er heilt naken...så er det 2 snitter opp til lårene på sidene..ganske lekker[:D]

åååh, høres fin ut!! Husk å ta bilde av deg i finstasen da![:D]

hehe ja vist eg skal ha den på meg[8D] vil jo ikke føle meg som den pri madonna heller..hehe[8D]

hehe..jeg og skal på julebord i morra[:)] hehe...skal være nissejente jeg,med lue og krøller[:)][&:] hihi[:D]

blir INGEN julebord på meg i år *snufs*
fikk ikke invitasjon fra jobb en gang......... [:(]

Back
Topp