Imorgen er den store dagen *oppdatert*

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Dere har virkelig ingen anelse hvor nervøs og nervevrak jeg er. Er så redd jeg vil drite meg ut og ikke få jobben..! Ønsker så inderlig å få denne jobben, blir deilig å bli ferdig med det. Måtte bare få ut litt tanker før den store dagen...

[hr]

Javel, da har jeg vært på interjvuet. Selv følte jeg det gikk greit, de ville ha referanse fra jobben jeg er ringevikar for (barnehage), selv om jeg ikke ser hvorfor de trenger det. Har absolutt ingenting med helse å gjøre, men men, det skal de få.

De var veldig opptatt av norsken min, om jeg kunne snakke norsk (jeg snakket som en foss på interjvuet, ja jeg er innvandrer, men har bodd i Norge siden jeg var 2 år, og snakker flytenes norsk), og skrive norsk. Håper de klarte å høre at jeg snakket godt norsk, og at den skriftlige delen også var i orden, ut i fra søknaden.

Så var de opptatt av datakunnskapene mine, og om jeg kunne scanne...[8|] Eh, ja for det er vanskelig, du og du...men men. Håper inderlig jeg får jobben. Var faktisk ikke så mye jobb relatert snakk, vi snakte løst og fast om alt og ingenting. De var imponert over karakterene mine, så alt i alt tror jeg det gikk bra.

Før jeg gikk så sa de at de skulle snakke litt med hverandre, og de skulle ha 2-3 og 4 på interjvu etter meg, ergo jeg var den første de interjvuet. Rart de ikke hadde et konkret antall på folk de skulle interjvue etter meg. Håper og ber om at jobben er min...de skulle ta kontakt med meg om jeg fikk jobben. Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Tror jeg søker på flere jobber jeg...da jeg er VELDIG usikker. Selv om vi hadde en god tone...[8|]

Og slik var altså det interjvuet. [&o]

Dette skal gå kjempe bra!!!!! Jeg krysser alt jeg kan for deg i morgen[:D].

Lykke til!

snuppa vår
eg ska heie og heie for at du får den[;)]
krysser alt vi kan snuppa for deg
moahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Tuuusen takk jenter...dere er det mye trøst å finne i [:D]

ORIGINAL: mortilto

Lykke til!

signerer denne

ORIGINAL: mamma til leah

Masse lykke til! ditta går så bra atte[:D] 

hold oss oppdatert da [:D]

Dette går bra kjære!! Masse lykke til i dag!![:D]

Masse lykke til, dette klarer du lett! [:D]

Masse masse lykke til [:)][:)] Dette går sååå bra! Har stor tro på deg [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Masse masse lykke til [:)][:)] Dette går sååå bra! Har stor tro på deg [:)]

Tusen takk, sitter her og er i grunnen helt nervevrak, har aldri grudd meg slik til et interjvu noen sinne...sier vel litt om hvor sterkt jeg ønsker denne jobben! [:)]

ORIGINAL: mortilto

Lykke til!

Dette går bra. å jobben er din [;)] Ønsker deg masse lykke til [:D]

Jeg krysser alt jeg kan for at du er den de velger til stillingen [:)][:)][:)]

Det blir ofte en del snikk snakk på intervjuer. Du skal ikke tenke så mye på at de var opptatt av norsken din, for de må jo ha hørt og lest at den var superbra [:)][:)] Når får du vite ca?

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Jeg krysser alt jeg kan for at du er den de velger til stillingen [:)][:)][:)]

Det blir ofte en del snikk snakk på intervjuer. Du skal ikke tenke så mye på at de var opptatt av norsken din, for de må jo ha hørt og lest at den var superbra [:)][:)] Når får du vite ca?

Nei si det, det sa de faktisk ingenting om. De sa bare at de skulle diskutere litt seg i mellom, og at de ringte om jeg fikk jobben. Men at de skulle ha disse 2 3 4 stk inn til interjvu først...[8|]

Håper så innmari at de velger meg, men velger å ikke håpe, i frykt for å bli meget skuffet om jeg ikke blir valgt...

Og når det kommer til norsken min, så ansetter de folk som helsesekretærer på sykehuset som er dobbel så dårligere enn meg, og folk som omtrendt ikke snakker norsk, så det blir i såfall en dårlig unnskyldning til å ikke ansette meg...men igjen, TØRR ikke å håpe, men takk for kryssingen [:)]

det har nok mer med hvordan du utfører arbeid enn hva du har jobbet med som teller når de ringer referanser. om du har mye sykefravær, kommer til avtalt tid, osv... (antar jeg..)

Jeg har ikke merket noe på den skriftlige delen at du 'ikke er norsk'. Anser deg som like norsk som meg jeg ;)

Håper de ringer deg snarest!! [:)]

Krysser fingrene for at du får jobben! [:D]

ORIGINAL: Alvani

det har nok mer med hvordan du utfører arbeid enn hva du har jobbet med som teller når de ringer referanser. om du har mye sykefravær, kommer til avtalt tid, osv... (antar jeg..)

Jeg har ikke merket noe på den skriftlige delen at du 'ikke er norsk'. Anser deg som like norsk som meg jeg ;)

Håper de ringer deg snarest!! [:)]

Ja, men jeg har jobbet der i 20 dager i løp av de 2 mnd jeg har vært ansatt. Varierer jo slikt når jeg får arbeid og ikke. Og har vært ca 2 dager med fravær pga lillegutt har vært syk...men men, jeg har nå stilt opp og gjort som de har bedt meg om..

Men takk, og takk for at du annser meg som norsk [;)]

ORIGINAL: SunShin

Krysser fingrene for at du får jobben! [:D]

Tusen takk Sunshin [:D]

Back
Topp