imodium når man er gravid?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Det står i pakningsvedlegget "rådfør deg med lege hvis du er gravid"

Hadde du turd å ta det uten å kontakte lege?
Jeg har så løs mage nå...

i følge felleskatalogen skal ikke imodium brukes av gravide.

Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Sikkerhet ved bruk under graviditet er ikke klarlagt da erfaring fra mennesker er utilstrekkelig. Dyreforsøk har ikke vist fosterskader. Bør ikke brukes ved graviditet.
Graviditet/Amming: Overgang i placenta: Sikkerhet ved bruk under graviditet er ikke klarlagt da erfaring fra mennesker er utilstrekkelig. Dyreforsøk har ikke vist fosterskader. Bør ikke brukes ved graviditet.

:O jeg tok en forrige uke fordi jeg ikke kom meg av doen.. Men det var bare eeeen... Ååå flate! Har liksom ikke troen på at det ødelegger stort jeg da men nå blei jeg skrekkelig usikker :(

mayaen80 skrev:
i følge felleskatalogen skal ikke imodium brukes av gravide.

Jeg valgte å ikke ta....
Heldigvis gikk det over av seg selv...

Du får drikke litt blåbær saft eller biola

DesemberMamma* skrev:
Du får drikke litt blåbær saft eller biola

hadde jeg bare likt det....
det går i brus og vann...med sugerør.
Jeg trodde i går at det var gått over,men det kom igjen i natt.

Blanding farris og eplemost 50/50, loff med syltetøy, tørre kjeks. Dette skal også være stoppende.

mayaen80 skrev:
Blanding farris og eplemost 50/50, loff med syltetøy, tørre kjeks. Dette skal også være stoppende.

Jeg er litt vanskelig. takler ikke farris og loff med syltetøy.
Men spiser ritz-kjeks

Back
Topp